|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Gjør det gjerne, jeg synes det ok å få vite om troll. Så slipper man å ta sånt alvorlig.
|
|
|
#143 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Det spørs om det er et skikkelig troll, eller bare noen en kjenner fra andre forum som ikke har vært ok der. Jeg synes alle skal få en fair sjangse til å starte på nytt her inne. Og så lenge folk oppfører seg ok, så er ting ok.
|
|
|
#144 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Har vært borti forumtroll og det var ikke noe triveligt. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
aldrende
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Jeg husker også den historien. Pluss en annen, fra min SM-barselklubb da jeg var gravid første gang. Det var en som fødte veldig prematurt, i uke 26 eller noe sånt, og vi ble vel alle nokså engasjert. Man er jo ganske sårbare når man er gravide, og når noen "likesinnede" opplever dramatiske ting, går det gjerne innpå en.
|
|
|
|
#148 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Ja, den SM-historien var vel mitt første møte med skikkelige forumtroll. Jeg hadde lest litt om Milla på KG før det, men jeg tenkte ikke at det var ett troll på en måte, trodde først det var noe som forumledelsen hadde laget for å ha det gøy... |
|
|
|
|
|
#149 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Det er vel en ganske stor forskjell på å regge seg på et forum med et nytt nick, enn å oppføre seg som healeren eller den der tulleMilla. Slike som de siste synes jeg, om man ikke stenger dem ute, at man kan informere om, men det går vel med jungeltelegrafen. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg er sikkert naiv og lettlurt, men jeg har til dags dato ikke opplevd noen forumløgnere på kroppen, i alle fall ikke i den forstand at det har gått inn på meg. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg synes ikke no særlig om forumløgnere
|
|
|
#153 |
|
villende
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg liker å vite hvis det opererer forumtroll på fora jeg benytter. Ellers er jeg enig i at det lureste er å "tie dem ihjel". Så lenge det kun er snakk om overdrivelser ift. å beskrive et liv som er mer glamourøst enn hva som er vanlig så anser jeg det (innimellom) som underholdende. Hvis forumtrollet derimot dikter opp historier for å få sympati så syns jeg de bør settes på plass. Det er direkte respektløst ift. de som faktisk opplever tilsvarende triste hendelser. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg husker godt en historie for ikke så lenge siden, der en fortvilet mor skrev at barnet hadde fått tak i medisinene til svigermor, og var på vei til sykehuset. Barnet døde i løpet av natten. Jeg følte sånn med denne stakkars moren, og så viste det seg at det var bare løgn.
|
|
|
#155 |
|
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg håper bare inderlig at om slike lystløgnere blir oppdaget eller gjenkjent her på FP, at det blir sagt i fra til forumledelsen. Da kan denne eller de person(en)(er) bli utestengt ganske raskt. Men jeg har ingen behov for å bli opplyst om at "den og den personen er nå utestengt pga. den og den saken". Steng dem ute, stille og rolig, og ferdig med saken.
|
|
|
#157 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg er kanskje naiv og lettlurt, men jeg kan ikke huske å ha lest noen innlegg på noe forum som jeg ikke har trodd på.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 18-03-07 kl 21:54. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Den eneste jeg vet om er ei på SM som laget seg en falsk Piczo-hjemmeside. Diktet opp en datter, og en ny graviditet. Hun var lett å avsløre da, bildene var tydelig ikke tatt i Norge, årstiden på bildene stemmet ikke med fødselstidspunktet for datteren, og hun skrev at mannen konkurrerte i sprangridning på internasjonalt GP-nivå, noe ikke veldig mange nordmenn gjør. Bildene som liksom viste ridestevner de var på var heller ikke fra ridestevner med høyt nivå.
|
|
|
|
#160 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Endelig en god debatt!
|
![]() |
|
|