|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?Jeg er egentlig ikke veldig nysgjerrig av meg, men jeg liker å treffe nye mennesker. Jeg vil gjerne møte en hel haug av dere. Kommer ikke på noen jeg ikke vil møte.
![]() |
#43 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?Mim er bare søt og nydelig. Hun kaster ikke rundt seg med sokker og økomel, nei.
![]() |
#45 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?De aller fleste av de "aktive". Ingen nevnt - ingen glemt!
![]() |
#46 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvem på FP skulle du gjerne truffet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?Tror egentlig at de fleste ønsker å møte de "aktive" rett og slett fordi det er de som gir mest av seg selv.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?Jeg VIL treffe Claire!
![]() |
#50 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?Det er så mange jeg er nysgjerrig på og kunne tenkt meg å møte, blir så mange så jeg orker ikke nevne alle her,
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 18-03-07 kl 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?
![]() |
#55 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har lyst til å møte Desembermamma og HP en eller annen gang. Noe treff er jeg da ikke invitert til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Epikur
|
Jeg orket ikke å skrive det en gang. Det er som en voldsom avstandsforelskelse anno 1987, av typen som var dømt til å mislykkes og aldri bli noe av.
![]() |
#60 |
Viser tenner
|
Tenk om hun tar med cowboyen sin ...
![]() |
|
|