Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Alt for Norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 21:38   #141
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alt for Norge

Gudvangen

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 17:46   #142
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere på enda? I dag er det finale!

Gammel 03-06-10, 17:47   #143
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så bare de to første episodene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 17:48   #144
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke fått sett det på en stund, men skal prøve å huske det i dag!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 17:50   #145
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så de to forrige episodene i går kveld, hadde dem liggende på pvr-boksen. Jeg klarer ikke å forholde meg til verken reklame eller tv-tider, så jeg ser det på opptak.

Gleder meg til finalen i kveld altså. Det er så morsomt. Jeg og mannen min ler så vi griner hver gang!

Gammel 03-06-10, 17:51   #146
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må ha med finalen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 17:58   #147
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Den skal jeg også se!

Gammel 03-06-10, 18:38   #148
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har akkurat stilt inn finalen på opptak. Gleder oss!

Og er det ikke i kveld charter-Svein kommer?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:03   #149
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ser dere på enda? I dag er det finale!

GAmmel tråd, ser jeg, men er det en ny omgang nå i høst? Jeg har sett de fire siste eposodene og er helt hekta! Vil se mer! De er så utrolig skjønne!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:08   #150
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Helt enig Hyacinth. En serie som bare er fiiin ;-) Blir så glad i dem. De er så entusiastiske.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:17   #151
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble oppriktig lei meg da Mary røk ut. Men på samme tid er jeg så happy for at Matti fikk bli! Han er så HOT! (Men bare 24 år, var det det de sa? ) Jeg er nok litt gammel for ham.

Gammel 23-10-11, 23:38   #152
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Koselig serie, som gutta og jeg prøver å få med oss hver uke. Jeg følte for å sensurere littegranne midt i lattertårene den uka de skulle lære å banne på nordnorsk. Like trist hver gang noen må reise hjem.

Hyacinth, Matti er da ikke ukjent med voksne damer han. Det fikk vi se sist.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:41   #153
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hyacinth, Matti er da ikke ukjent med voksne damer han. Det fikk vi se sist.

HAha, ja, jeg så det.

Men jeg googlet stedet han kommer fra, Tah....et-eller-annet som jeg ikke husker nå. Det så jo ut som et helt tragisk sted å bo, jeg kan nok ikke bo der.

Gammel 23-10-11, 23:45   #154
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

HAha, ja, jeg så det.

Men jeg googlet stedet han kommer fra, Tah....et-eller-annet som jeg ikke husker nå. Det så jo ut som et helt tragisk sted å bo, jeg kan nok ikke bo der.

Næh, men en tur innom når du likevel er i nærheten, kan du jo unne deg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:58   #155
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Næh, men en tur innom når du likevel er i nærheten, kan du jo unne deg.

Til gjengjeld trives han godt i Norge, og kan sikkert fristes av en cougar

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 08:59   #156
Manitoba
Passiv

Standard

Neste søndag begynner Allt for Sverige på SVT, så da blir det ikke så trist at Alt for Norge bare har to episoder igjen. Jeg heier på Matti og Britta. Og, beklager Hyacinth, så håper jeg de blir sammen. De hadde vært et nydelig par.

Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 09:27   #157
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Neste søndag begynner Allt for Sverige på SVT, så da blir det ikke så trist at Alt for Norge bare har to episoder igjen. Jeg heier på Matti og Britta. Og, beklager Hyacinth, så håper jeg de blir sammen. De hadde vært et nydelig par.

Ja, jeg er enig, altså. Selv om Matti er kjempesjarmerende med den norsken sin.

Britta hadde passet ham bra, passe sporty nok for ham. Jeg trodde i starten hun var litt enkel, men hun er nok mer oppegående enn vi tror, og hun er fryktelig søt! Og så har hun en slags pussig aksent som jeg ikke helt greier å plassere, den høres nesten litt norsk ut?

Josh er også en kjekk kar! I det hele tatt virker de ålreite hele gjengen! (Jeg irriterte meg dog over Shanna, men ok, jeg var nok ikke den eneste.)

Gammel 24-10-11, 09:36   #158
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så har hun en slags pussig aksent som jeg ikke helt greier å plassere, den høres nesten litt norsk ut?

Hun er fra Minnesota og de har en norsk schwung på engelsken sin på grunn av den høy andelen norsk-amerikanere. Har du sett Fargo? Der snakker de sånn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 11:35   #159
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hun er fra Minnesota og de har en norsk schwung på engelsken sin på grunn av den høy andelen norsk-amerikanere. Har du sett Fargo? Der snakker de sånn.

Nei, aldri hørt om. Men takk for oppklaringen!

Gammel 24-10-11, 12:05   #160
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg ble oppriktig lei meg da Mary røk ut. Men på samme tid er jeg så happy for at Matti fikk bli! Han er så HOT! (Men bare 24 år, var det det de sa? ) Jeg er nok litt gammel for ham.

Ja, han er nais!!
Men det var skikkelig kjipt at Mary måtte dra

Jeg så ikke det som gikk her i vår, begynte ikke å se før de skulle lære seg nord-norsk bannskap. Da lo jeg så jeg hadde vondt overalt i flere dager. Tårene rant og jeg ler enda bare jeg tenker på det

Elsker den serien!

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.