Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi rydder for livet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 22:53   #41
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi rydder for livet!

Jeg og eldste var ute og gikk med bøsse i dag. Det var veldig mange som ikke åpnet da vi kom, og jeg var litt overrasket over at det ikke ble gitt mer, men alle som vi snakket med gav iallefall litt, og det er jo bra. Tenker nok at vi melder oss som bøssebærer neste år også. Det var en fin tur, og vi møtte mange hyggelige folk.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:36   #42
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde en koselig kveld på jobb, telte penger og skravlet med noen av områdelederne. Men, litt skuffet over at tallet i kommunen ble en del lavere enn i fjor, og enda mer skuffet over næringslivet, som har gitt så lite at de ikke burde deltatt i en bykamp, for å si det slik...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:40   #43
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gikk, men fikk en skuffende kort rode. Så det tok en liten halvtime. Alle som åpnet ga, men vi var også ute for folk som ikke åpnet selv om de tydeligvis var hjemme og det synes jeg var skuffende. Det går an å være tøff nok til å åpne og si nei.

Men jentene (mine to og Harriet Vanes eldste) sto på og gjorde en fin innsats.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:52   #44
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjørt storesøs og et par andre bøssebærere rundt en en tre timers tid i ettermiddag. I tillegg støtter jeg med en god sum slik jeg pleier. Viktig formål å støtte synes jeg

Gammel 24-10-11, 00:07   #45
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte en liten tur på butikken og det var selvfølgelig akkurat da de var her.
Det kan sikkert virke som jeg var en av de som ikke gadd å åpne, for her var lyset på.
(men garasjedøra var åpen da og ingen bil stod der)
Men har fått gitt ved å ringe i steden.

Gammel 24-10-11, 00:13   #46
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk sammen med ungene og mammaen min. Ingen sa nei, og jeg er sikker på at mer enn 75 % var hjemme. Alle virket veldig glade for at vi kom, og vi fikk mye annerkjennelse for at vi tok oss tid til å gå rundt med bøsse. Alt i alt veldig positivt.

Gammel 24-10-11, 00:53   #47
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske overrasket over hvor mange som ikke åpnet døren for oss i dag. Mange var tydelig hjemme, men valgte altså å ikke åpne og si noe. Jeg tror ca halvparten ikke åpnet. To åpnet og sa nei takk. Men de som valgte å gi, ga faktisk overraskende mye penger, 500-lappene satt løst i kveld, mange sa at det var godt å få gi til et så viktig formål. Og så koselig med dem som sa at de ble så glade for at vi endelig kom, de hadde sittet og ventet på oss hele ettermiddagen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 00:56   #48
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Fikk ikke gått med bøsse selv om vi gjerne ville, var ikke hjemme heller - men ga mer enn vi pleier der vi var.

Veldig viktig formål i år, syns jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 08:16   #49
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hit kom det ingen. Jeg var riktignok ute på en liten søndagstur, men mannen var hjemme hele dagen. Jeg har ringt givertelefonen, og eldste har lotteri på skolen i dag, så vi fikk gitt likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 08:22   #50
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var ikke hjemme i dag, så jeg ringte inn da vi kom hjem. Veldig viktig arbeid som må støttes ja!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 08:25   #51
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi gikk med bøsse, som vi pleier. Kun en person sa nei takk, men det var ganske mange som ikke var hjemme. Frukt, kake og kaffe på skolekjøkkenet etterpå, som takk for hjelpa.

Gammel 24-10-11, 08:44   #52
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var ikke bøssebærer, men bidro til de som kom på døra. I tillegg skal vi bidra til gode formål i forbindelse med FN-dagen idag, via barnehagen og skolen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.