Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

CD-plater: kaster dere dem?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 17:00   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

CD-plater: kaster dere dem?

Så en tråd om dette, men den var to år gammel og man kan jo ha forandret syn på saken siden den gang. Vi rydder og vil kvitte oss med mest mulig, bla kassene med cd-plater som vi aldri hører på.

Har dere kvittet dere med dem, eller planlegger dere å gjøre det?

Gammel 24-10-11, 17:08   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD-plater: kaster dere dem?

Jeg har gitt mine til loppis, bortsett fra noen få utvalgte som bor i bilen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 17:16   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper faktisk mange cder i året, enda, så nei, vi kaster ikke.

Gammel 24-10-11, 17:54   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg kjøper fortsatt cd'r og tar gjerne imot om du har tenkt å kvitte deg med dine.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 17:56   #5
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi har lagt over alt på ipod, og nå for tiden bruker vi wimp mye istedet. Men cd-ene får jeg meg ikke til å kaste, nei. De er lagret i eskevis på loftet.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:00   #6
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hører aldri på musikk så mine gamle cdér er kastet ja.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:19   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi kastet nettopp en søppelsekk ja.
Men vi har tatt vare på endel altså, så det var vel kanskje 85% som gikk i søpla.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:20   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke nostalgisk av meg, og elsker å kvitte meg med ting selv om dette sitter litt lenger inne. Egentlig så vil jeg høre at folk sier det er ok å kaste.

Hvor kan man eventuelt levere dem?

Gammel 24-10-11, 18:23   #9
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg er ikke nostalgisk av meg, og elsker å kvitte meg med ting selv om dette sitter litt lenger inne. Egentlig så vil jeg høre at folk sier det er ok å kaste.

Hvor kan man eventuelt levere dem?

Til meg!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 19:03   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

KASTE?! Er du gal?
Vi kjøper fremdeles massevis av cd-plater, og jeg har et like nært forhold til platene mine som til bøkene mine.

Om man vil kvitte seg med slike ting gir man det vekk. Man kaster ikke.

Gammel 24-10-11, 19:19   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kastet alle cover og lagt platene over i sånne mapper med lommer for at de skal ta mindre plass. Vi hører så og si aldri på CDer lenger så vi kunne sikkert gitt dem bort. Får se ved neste flytting.

Gammel 24-10-11, 19:21   #12
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Til meg!

Ikke vær for sikker.

Gammel 24-10-11, 19:40   #13
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Jeg hører jo på dem.

Gammel 24-10-11, 20:04   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ser for meg kalabalikken dersom jeg skule funnet på å kaste cd-plater i dette huset. Jeg tror at det ganske skikkert hadde vært skilsmissegrunnlag, på lik linje med kasting av bandskjorter.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 20:10   #15
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Vi bruker fremdeles CD'er selv om det aller meste av musikken er lagt inn på en harddisk som er koblet til en server eller ruter eller noe (dette er mannens domene) så vi kan høre musikken flere steder i huset.

De blir ikke kastet, nei!

Gammel 24-10-11, 20:12   #16
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får ikke lov av mannen, men hadde det vært opp til meg så hadde de havnet på loppis snarest mulig.

Gammel 24-10-11, 20:29   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nei!

Gammel 24-10-11, 21:01   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Når vi flyttet hit sto kassen med cd plater i garasjen,og når vi skulle rive garajen for 4 år siden så gjore mann en feil å satte cd plateboksen i dungen med det som skulle kastes ikke det som skulle taes vare på. Og jeg har ofte sørget over det . Så masse har jeg lestet ned på nytt for så å brenne ut på cd plater for å ha i bilen

Gammel 24-10-11, 21:18   #19
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me kjøper framleis cd- plater, spesielt ungane ynskjer plater til å ha på rommet. Samboar legg sine på xboxen og etterpå havner nokre på loftet, og nokre i bilen. Skulle det vera nokon me ikkje ynskjer å behalda, leverer me dei på bruktbutikk.

Gammel 24-10-11, 23:18   #20
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:06.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.