Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 09:38   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sverige

Vi har vært masse i Sverige. Både på ferie og på harryhandel.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:39   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vestlending og har vært sikkert ti ganger i Sverige. Jeg synes det er rart å ikke ha vært i Sverige.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 10:34   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pip'en min på bortimot ni klager litt for at ho aldri har vært i Finland eller Sverige, så jeg har lovet at vi skal ta en lørdagstur til førstnevnte land snart.

Jeg har vært ørten ganger i Sverige, men aldri sør for Sundsvall.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men jeg begynner jo å innse at for en god del steder i landet så er Sverige ganske langt unna.

En stor del av Norge (en del på størrelse med Danmark faktisk), er nærmere Finland enn Sverige.

Hvor mange av dere har vært i Finland? (eller det kunne vært en ny tråd kanskje). - laget spinoff.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 10:40   #24
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vært i Sverige, men ikke mange ganger. Det er kortere å kjøre til Finland.

Gammel 16-08-11, 11:13   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært mange ganger i Sverige, vi var der ofte på ferie da jeg var lita, da kjørte vi fra vestlandet, nå bor jeg på Østlandet og er der en gang i året eller noe sånt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:17   #26
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vel vært stort sett i hele Sverige. Nesten.

Gammel 16-08-11, 12:12   #27
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Jeg har vært en del i Sverige. I sommer kjørte vi faktisk hele Sverige på langs for å komme oss hjem. Vi tok ferja til Danmark og kjørte gjennom Danmark og inn i Sverige, gjennom hele Sverige og hjem hit i nord, alt i alt kjørte vi nesten 600 mil. Fikk sett det meste av nabolandet da ja.

Gammel 27-10-11, 16:24   #28
Mumfins
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har vært MANGE ganger i Sverige (har en jobb som er ganske nordisk...) både jobb og privat, har vært ganske så mange ganger i Danmark (hm... jobb og privat det også, gitt) og endel ganger i Finland (kun jobb...). Synes igrunn alle våre naboland er ganske hyggelige jeg !

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:27   #29
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har familie i Sverige, så derfor har jeg vært der mange ganger. Om jeg ikke hadde hatt det, så er det godt mulig at jeg ikke hadde vært der - det er en ganske lang kjøretur fra vestlandet

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:33   #30
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sverige kjører vi gjennom halve sverige hver gang vi skal til Finnamrk, ca 1-3 ganger i året siden jeg var 4 år og de sier at jeg er straks 30 men tror ikke på de:knegg. så kan ikke si at jeg ikke har vært der

Men ren "shoppe" tur er vi skjeldent. er ikke så mye belligere i sverige her en på butikken her.
Men bruker å hamstre kjøttboller når vi først er i sverige. De er kjempegode

Men jeg har aldri vært i Damnark. Og tror ikke jeg blir å dra dit med det første heller.

Og der så man at tråden var noen mnd

Sist redigert av Honda : 27-10-11 kl 16:41.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:35   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg også vært i Sverige, på ren "harrytur". Systembolaget og Nordbysenteret.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.