Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag?
Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) 45 19,15%
1-2 53 22,55%
3-4 64 27,23%
5-6 40 17,02%
7-8 20 8,51%
9-10 7 2,98%
11-12 1 0,43%
13-14 1 0,43%
15-16 1 0,43%
Mer enn 17 0 0%
Noe annet 3 1,28%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-11, 18:43   #121
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Foundation
Concealer
Solpudder
Kajal
2-3 øyenskygger
Mascara
Lipgloss

Svarte 7-8.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:10   #122
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden minner meg på at det kanskje er på tide med et FP-sminkekurs igjen?

Jeg lærte masse sist som jeg fremdeles praktiserer.

Gammel 27-10-11, 19:12   #123
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker veldig mange produkter, men klarer likevel å se sliten, herjeg og usminket ut etter kort tid, så jeg vet ikke hva jeg gjør feil.

Det jeg bruker er:
primer
foundation
rouge
pudder
øyenbryns-ett-eller-annet (vet ikke hva det heter, pulver i likten boks fra i.d)
øyenskyggeprimer
1-3 øyenskygger
maskara
kajal
lipgloss/leppepomade

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:15   #124
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Foundation
Solpudder
Kajal/eyeliner
Mascara

Bruker bare solpudder over øynene også - stor kost i en fei over hele ansiktet.. har ikke tid til øyeskygge. Men om jeg tar meg tid til det blir jeg mye finere da... men ikke så nøye til hverdags.

Gammel 27-10-11, 19:16   #125
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne tråden minner meg på at det kanskje er på tide med et FP-sminkekurs igjen?

Jeg lærte masse sist som jeg fremdeles praktiserer.

Jeg brukte ikke sminke i det hele tatt før det kurset. Nå har jeg opptil flere ganger gått på fest med sotede øyne. Flinke Benzo!

Gammel 27-10-11, 19:16   #126
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mascara og concealer. Solpudder hvis jeg føler meg ekstra blek.

Gammel 27-10-11, 19:54   #127
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber kun nattevakter og da gidder jeg ikke sminke meg.

Gammel 27-10-11, 19:56   #128
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg brukte ikke sminke i det hele tatt før det kurset. Nå har jeg opptil flere ganger gått på fest med sotede øyne. Flinke Benzo!

Så bra! Du kledde jo sotede øyne veldig godt!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:58   #129
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Mineralpudder
Maskara
Lipgloss

Sånn ca.

Gammel 27-10-11, 20:01   #130
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg bruker veldig mange produkter, men klarer likevel å se sliten, herjeg og usminket ut etter kort tid, så jeg vet ikke hva jeg gjør feil.

Har du fet hud? I så tilfelle er det fort gjort at huden "svetter" bort sminken. Slike papirservitter er supre til å fjerne overskuddsolje uten å fjerne sminken.

Gammel 27-10-11, 20:06   #131
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har tørr hud. Men jeg fresher sjelden opp sminken i løpet av dagen, og sitter sikkert og gnir meg mye i ansiktet, så det er sikkert årsaken. Pluss at jeg generelt ser dratt ut, jeg bare ER sånn.

Gammel 27-10-11, 20:08   #132
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Du ser overhodet ikke dratt ut, Divine. I hvert fall ikke på de bildene jeg har sett av deg.

Gammel 27-10-11, 20:21   #133
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte 3-4. Jeg jobber i helsevesenet og bruker ikke overdrevent med sminke.
Jeg bruker som regel en foundation eller noe pudder (ikke om sommeren når jeg har litt farge), øyeskyggebase, øyeskygge eller kajal (ikke begge deler på jobb) og mascara.

I tillegg hender det jeg bruker concealer, men det er unntaksvis.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 20:21   #134
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du ser overhodet ikke dratt ut, Divine. I hvert fall ikke på de bildene jeg har sett av deg.

Har du hørt begrepet "selektivt utvalg"?

Gammel 27-10-11, 20:49   #135
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Svarte 1-2. Som oftest bare maskara. Av og til kajal og øyenskygge også. :crazy:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 21:10   #136
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har du hørt begrepet "selektivt utvalg"?

Gammel 27-10-11, 21:18   #137
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen påtok seg å kjøpe krem til meg i dag, men kom hjem med helt vanlig fuktighetskrem istedenfor "liksom"-foundation. Vel. Nå har jeg lært at det finnes mange produkter i Day Wear-serien til Estée Lauder.

Gammel 27-10-11, 21:25   #138
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er et rimelig dårlig bilde tatt i bilen. Fargene kommer ikke als frem, det gikk i lilla i dag (jeg hadde på meg grå ullkjole med lilla top under). Jeg får ta et bedre bilde en annen dag, nå har jeg vasket ansikte.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0092.jpg (193,8 KB, 32 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 21:26   #139
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen påtok seg å kjøpe krem til meg i dag, men kom hjem med helt vanlig fuktighetskrem istedenfor "liksom"-foundation. Vel. Nå har jeg lært at det finnes mange produkter i Day Wear-serien til Estée Lauder.

Den får du byttet!

Gammel 27-10-11, 21:32   #140
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Kun mascara. Eyeliner innimellom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.