|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg er av typen som såvidt husker å pakke inn gaver. Og ender opp med papir fra Ikea som man egenlig kan se rett gjennom.
|
|
|
|
#82 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg ser overhodet ikke poenget. Men så er jeg egentlig ikke så veldig glad i å få gaver generelt sett heller. Helt greit å gi gaver spontant, eller få noe tilsendt ut av det blå fordi den andre personen tenkte på deg. Men jul, bursdag og slikt har så mange innebygde forventninger om reaksjonsmønster at jeg blir helt svett.
|
|
|
#84 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Fancy pakker er kjekt å få. Og det er vanlige pakker også. :enkel:
|
|
|
|
#85 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Ser av denne tråden at jeg har vurdert riktig når jeg forbeholder lekker og litt forseggjort innpakning for spesielt utvalgte som jeg tror setter pris på det. Det hadde virkelig ikke falt meg inn at noen kunne direkte mislike det. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker gaver
|
|
|
#87 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Kjenner jeg er ganske likegyldig til innpakningen. Det er innholdet som teller, både når jeg gir og når jeg får.
|
|
|
#88 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Til jul synes jeg det er litt slitsomt. Spesielt når det tar helt av, men til enkeltstående gaver som vises litt mer er det noe annet. |
|
|
|
![]() |
|
|