Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gode feriesteder i Thailand?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 19:13   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode feriesteder i Thailand?

Vi har vært to ganger i Thailand, en gang i Khao Lak (fløy til Phuket), og en gang var vi litt utenfor Hua Hin (da fløy vi til Bangkok, men det var enda 3,5 timer med drosje derfra). Når vi nå skal til Thailand i februar, reiser vi lykkelige tilbake til Khao Lak! Et nydelig sted, fantastisk strand, mulighet for utflukter, og Phuket er bare en drøy time unna. (Vi var ikke der annet enn på flyplassen, så hvordan det er der kan jeg ikke uttale meg om.)

Fordeler med Khao Lak var direkteflyvning, (relativt) kort vei fra flyplassen, litt "uberørt" (dvs ingen neonlys, turisme man helst ikke ønsker å se osv...). Vi spiste som regel på restauranter som lå på stranden. Bordene rett i sanden, flokker av barn lekte nede i vannkanten så vi kunne bruke lang tid med maten. Herlig! God mat, og når vi var lei av nydelig thaimat (for det blir man jo på 14 dager, innimellom) lå det en pizzeria med stenovn som serverte utsøkt pizza rett borte i byen.

Gleder meg til februar!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.