Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det med klesstørrelsene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 21:34   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg vet jammen ikke? Her om dagen fant jeg igjen en eldgammel vinterjakke i str. 40, den er omtrent 14 år gammel. Du verden for et telt... Svært raus over skuldre og overarmer, og slett ikke like innsvinget som jeg liker det nå.

Ja, ofte er det nok like mye et spørsmål om snitt på de enkelte plaggtypene, vil jeg tro, jo. Jakker for 12-25 år siden var jo i praksis ubrukelige. Jeg hadde en Helly Hansen-regnjakke fra 1992 som jeg fant fram rett før jeg fødte Liv. Den var i strørrelse XS, men helt gedigen. Det var komplett umulig å se at jeg var gravid. Unisex i ytterplagg var en uting.

Jeg synes generelt at topper har blitt større, og ikke minst lengre, de siste åra. Det er ingen fordel for meg som både er spinkel og lav. Når det gjelder bukser, synes jeg det varierer mye fra plagg til plagg både da og nå.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.