Sv: Nissan Leaf
Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.
Får dere også bilen 1.11?
Hvilken farge og hvilken forhandler?
Og så lurer min kjære på om dere henger på EL-bilforumet.
Dette vet vi foreløpig når det gjelder når vi får den.
Sitat:
Vi har gleden av å melde at din Nissan Leaf nå har fått ankomstdato til Norge, og følgelig kan vi nå beregne en cirka leveringsdato til deg.
Din bil er beregnet ankomstdato Drammen 4. november og vi regner da levering inntil tre uker senere, mao innen den 25 november.
Mannen min henger nok ikke på noe el-bilforum, ikke hva jeg vet, men han har sikkert vært innom og kikket. Kan du gi meg webadresse?
Jeg tror at vi bestilte med mye tilleggsutstyr, jeg skal spørre mannen når han kommer inn fra løpeturen. Vi har bestilt en hvit, det vet jeg i hvert fall og vi skal ha solsellepaneler.
Mannen har elbilplasser i garasjen på jobben ogdet ser vi på som en stor fordel for oss. Det blir dermed ganske lite rølige kostnader (er det et begrep i Norge også?) for oss. Lavere forsikring, ingen bompenger ingen veiavgift og ganske ofte gratis parkering i Oslo. Så lenge det varer. 
Til sammenligning med biler i utlandet så vet jeg at en ny Nissan Leaf koster ca like mye som en ny Jeep Grand Cherokee V8 med stort sett alt utstyr i USA. Det sier vel kanskje mer om hva Jeepen koster (USD 30.000) enn at Leafen er dyr der.
|