|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Bursdagsfeiring og vi får besøk av både melkeallergiker og nøtteallergiker.
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?
Nøttefellen befinner seg i mye av bearbeidede varer, is og godteri. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Det spørs jo hvor allergisk barnet er.
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Hvis barnet ikke tåler produkter merket spor av nøtter, burde foreldrene absolutt ta kontakt og informere. Det er atskillig mer omfattende. Sønnen min har nøtteallergi, men tåler heldigvis "spor-produkter". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Potetgull kan gjerne være stekt i peanøttolje feks.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Spor av sesamfrø skulle i hvert fall gå greit, så da har jeg kontroll på at det jeg har planlagt går greit.
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Nøtteallergi, hvilke feller kan man gå i?Møllerens kakemons har vært ok for nøtteallergikeren i vår bhg, men nå vet jeg ikke hvro ille plaget vedkommende er. I den er det heller ikke egg. |
|
|
|
![]() |
|
|