|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Katten vår vekker oss om natta ...Kattepusen vår har begynt å mjaue om natta!
|
|
|
#2 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Katten vår vekker oss om natta...min katt gjør også sånn. har løst det på følgende måte.
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 29-10-11 kl 12:34. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten vår vekker oss om natta...Min må også holde seg i stue/kjøkken hvis han er inne på natta. Jeg tror ikke han mjauer når han er ute, jeg våkner ikke av det hvertfall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Katten vår vekker oss om natta...Kan en kattedør være løsningen?
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Kattedør er det eneste som fikser problemet med katt som alltid er på feil side av den lukka døra.
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Vi har pusekatten vår inne på vaskerommet hele natten så sant hun er kommet inn til vi legger oss. Hun har kassa si, maten og senga si der inne, og ligger stort sett på fanget hele kvelden. Så hun får masse kos. Vi vil ikke ha pusen opp i 2 etg og i sengene. Jeg ville ikke likt å legge meg i en seng full av kattehår og fuglelopper og diverse.
|
|
|
#7 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Jeg får lage det til koselig på badet oppe i kveld tipper jeg, da vi har åpnen løsning i resten av huset.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Min katt er i fengsel på badet om natten for tiden. Hun vekker både oss og plutten som igjen vekker oss. Det er faktisk best å ha henne på et lite areal, da roer hun seg ned.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Vi har enkleste sort katteluke. Og selv om det kryr av andre katter her, har de aldri prøvd seg på katteluka.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten vår vekker oss om natta ...Vi ha katteluke, og her kryr det også av katter i nærområdet. Men har aldri opplevd at noen fremmede har kommet inn.. inbiller meg at det er noe med lukter og markering som gjør at fremmede ikke våger seg inn.. Men har jo tenkt at andre katter som selv har katteluke kanskje vil prøve seg, men har altså ikke opplevd dette.
|
|
![]() |
|
|