Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Underkjole med rysjer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 11:00   #1
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Underkjole med rysjer

Jeg ønsker meg en underkjole med rysjer. Vet noen om hvor man kan kjøpe det, gjerne nettbutikk? Der de selger Odd Molly her i Tønsberg hadde ikke flere underkjoler igjen, og skulle heller ikke ta inn flere. Men det trenger ikke være OM altså.

Ønsker meg en slik underkjole:

Gammel 21-10-11, 11:03   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underkjole med rysjer

Cream og By MiTo har mange fine.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:45   #3
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Hvsi jeg bestiller denne kommer vel 200 spenn i toll på topen da eller..?

http://lisen.dk/product.asp?product=19493

Gammel 21-10-11, 11:47   #4
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt sikkert. Men det er vel ikke så vanskelig å få tak i Cream i Norge.

Gammel 21-10-11, 11:59   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Landromantikk.no har butikk nede i byen i Tønsberg. Rett ovenfor Brygga Kino på andre siden av gata. De har Cream.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:03   #6
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Landromantikk.no har butikk nede i byen i Tønsberg. Rett ovenfor Brygga Kino på andre siden av gata. De har Cream.

Oooh like ved der jeg jobber. Flott. Jeg iler bort i lunchen

Gammel 22-10-11, 00:49   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sofies Villa på Teie.
Zeck på Olsrød,

Gammel 22-10-11, 01:12   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Zeck på Olsrød,

Der pleier jeg alltid å være en tur når jeg besøker venninna mi som bor i Tønsberg, og har bla kjøpt et par underkjoler fra Cream der.

Gammel 22-10-11, 02:08   #9
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Frisk Bris på Nøtterøy har også Cream.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:18   #10
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Zeck på Olsrød,

Jeg fant nydelig offwhite underkjole med rysjer her idag TUSEN takk for tips! Akkurat slik jeg hadde tenkt meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.