|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mp3-spiller med docking til barna?Jeg har planer om å kjøpe mp3-spiller til guttene mine til jul, med hver sin dockingstasjon for fest på barnerommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mp3-spiller med docking til barna?Mine har ipig og nano. Fungerer veldig greit. På kjøkkenet har vi ipig og touch. Fungerer også greit.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mp3-spiller med docking til barna?Abonnerer. Mine unger skal også få noe de kan høre musikk på. Men jeg skulle gjerne sett at de kunne bruke min Spotify, slik at jeg slipper å laste ned ting, det er jeg steindårlig på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilken mp3-spiller med docking til barna?De har rød ipig til 295 på elkjøp denne uka.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken mp3-spiller med docking til barna?Abbonnerer. Ville helst hatt noe som ikke var Apple.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilken mp3-spiller med docking til barna?Er iPig Apple sin gris? Jeg reagerte nemlig på at den var så billig. Til å være et Appleprodukt, mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|