Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tromsø-folk ... se hit ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 11:24   #1
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tromsø-folk ... se hit ...

Skal til Tromsø på torsdag. Ankommer på kvelden.

Er litt lei av Burger King og gatekjøkken mat.

Hvor kan jeg spise litt middag på kvelden? (Helst i nærheten av storgata)

Gammel 19-03-07, 11:26   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tromsø-folk.... se hit..

Tromsø er i nærheten av Storgata. Lotus har god mat, i alle fall - det er sjelden jeg spiser ute i Tromsø, men der har jeg vært flere steder og vært veldig fornøyd hver gang.

Gammel 19-03-07, 11:34   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tromsø-folk ... se hit ...

Hvis ingen ber Clubby hjem på et anstendig måltid vil jeg bli overrasket.
Jeg skulle gjerne bedt deg, men det blir litt tungvint å dra fra Tromsø for å spise middag i Trondheim.

Gammel 19-03-07, 11:35   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lotus er bra!
Ellers er det koselig på Skarven (både Biffhuset og Arctandria), utrolig flott og dyrt på Emmas Drømmekjøkken og så har jo Blårock byens desidert beste burgere.

Om du ikke har vært innom Aunegården er det verdt et besøk!

Gammel 19-03-07, 12:15   #5
Nete
Brøstmælkfabrikken AS

Nete sin avatar

Nete er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Lotus er bra!
Ellers er det koselig på Skarven (både Biffhuset og Arctandria), utrolig flott og dyrt på Emmas Drømmekjøkken og så har jo Blårock byens desidert beste burgere.

Om du ikke har vært innom Aunegården er det verdt et besøk!

Signere denne

Byen er full av spisesteder.

http://www.tromsoby.no/index.php/topic/400_restaurant

Her står det litt om de fleste. Se på siden der de har kastet terningkast.

K 08.02.02.
M 05.02.07

Nete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 12:23   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Signerer de forslagene som har kommet så langt.

Jeg kan også anbefale Store Norske Fiskekompani, eller Presis (tapas).

Gammel 19-03-07, 12:45   #7
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg foreslår BlåRock sine hamburgere og poteter. Eventuelt YONAS pizza. (Jeg antar at du ikke vil ha en voldsom middag sent på kvelden.) Yonas pizza taco eller hot taco er veldig "tromsø". Det er pizza med kinakål og dressing på. Skikkelig spesielt visstnok, men veldig god.

Ps: prøv lunchbaguette på knoll og tott fredag da.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 22:54   #8
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis ingen ber Clubby hjem på et anstendig måltid vil jeg bli overrasket.
Jeg skulle gjerne bedt deg, men det blir litt tungvint å dra fra Tromsø for å spise middag i Trondheim.

Bli overrasket du!

Sitter på hotellet, men øl'en på SOLID var god... nå er det senga!!

Gammel 21-03-07, 22:57   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det torsdag i dag?

Yonas - er det der de har egg på pizzaen. Husker en spesiell pizzaplass i Tromsø da jeg bodde der for litt over 11 år siden...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 08:53   #10
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det torsdag i dag?

Yonas - er det der de har egg på pizzaen. Husker en spesiell pizzaplass i Tromsø da jeg bodde der for litt over 11 år siden...

Ser at jeg hadde skrevet litt feil ja.. ankom igår kveld... skal reise hjem igjen i dag... sånn var det... nå skal jeg ut i møter---

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.