|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når skal deres barn gå Halloween? | |||
| Lørdag 29.10 |
|
5 | 2,28% |
| Søndag 30.10 |
|
7 | 3,20% |
| Selve dagen: 31.10 |
|
161 | 73,52% |
| Annet tidspunkt |
|
1 | 0,46% |
| Ikke i det hele tatt |
|
45 | 20,55% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Svarte "Ikke i det hele tatt". Tvillingene er snart fire år, og har ikke interesse for å gå Halloween ennå. Vi hadde gresskar utenfor huset i fjor, og barna syntes det var veldig gøy å gi godter til de som ringte på. Barna har ikke nevnt Halloween i år heller, så vi gjør det samme som i fjor.
tvillingbror og tvillingsøster - 2007 Sist redigert av Kiwi : 30-10-11 kl 09:03. Årsak: Tilføre opplysninger |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?"Ikke i det hele tatt", noe jeg antar kun skyldes barnas alder, for dersom tvillingene viser interesser for dette når de blir større, kommer jeg trolig til å ta helt av med kostymer og annet halloweendill. Jeg elsker barnlig tull, tøys og kostymer. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vesla skal ikke gå, men hun og en klasseveninne skal ha Halloweenfest hjemme hos oss i morgen 31. for jentene i klassen. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Her gås det selve dagen. Vi bor i et barnetett område og heldigvis har skolen indoktrinert barna godt på regler og skikker rundt Halloween sånn at det er like kjøreregler for alle. Og de følges faktisk, utrolig nok.
|
|
|
#85 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Ser at naboen har gresskar ute, og i fjor var det 40 barn på døren. Men så langt har ingen ringt.
|
|
|
#86 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
|
|
|
#87 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi feirer ikke Halloween, så våre unger går ikke, men skulle de gått hadde det selvfølgelig vært den 31.
|
|
|
#88 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Jeg er ikke noe opptatt av dette selv, men har to gutter som liker det veldig. Utkleddning og godis, skjønner ikke hvorfor.
|
|
|
|
#89 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
|
|
|
#90 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Det er forresten på tide om vi for avviklet denne dagen snart, for det minker alvorlig på snopet her.
|
![]() |
|
|