|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Lite smart venninneJeg har aldri utlevert venninnene mine her før, men jeg har en jeg også. Hun er ikke så verst oppegående, iallfall later hun til å tro det selv, men jeg vet nå ikke helt. Som den jula for noen år siden, da kunne en annen venninne glad og lykkelig fortelle at hun hadde fått X antall laken i julegave av svigermora. Eh, hva skal man egentlig med så mange laken?
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Lite smart venninne
Herlighet, er det så vanskelig da - for mye sjokolade fører til hull i tennene. Barnelærdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I 1980 fusjonerte Nidar-Erbe i Trondheim med den tradisjonsrike sjokoladefabrikken Bergene i Oslo til A/S Nidar Bergene. Det fusjonerte selskapet ble overtatt av Nora Industrier under navnet Nidar AS i 1987. I dag er Nidar et heleid datterselskap av Orkla ASA og inngår i Orklakonsernets merkevaredivisjon Orkla Brands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TAKK! Jeg googlet faktisk Nidar Bergene i går for å se om det hadde vært to selskaper som fusjonerte, men jeg fikk bare opp Nidar sin Bergene melkesjokolade, og kikket ikke mer enn noen få linjer nedover (mener jeg var inne på Wikipedia også). Nuvel, får skylde på at den dumme venninna mi bor på vestlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Uhelbredelig B-menneske
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
koko
|
Hun venninna mi brukte også litt tid på å skjønne hvordan noen kunne bli så over seg av begeistring for en hel masse laken.
![]() |
#10 |
Uhelbredelig B-menneske
Skrev jeg virkelig jeg !? Jeg mente selvsagt venninna mi, hun jeg leste denne tråden høyt for. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|