Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 22:43   #41
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 19:25.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 02:23   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Flere som gleder seg?

Jeg reiser alene

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:25   #43
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj. Den boka var den dårligste, og når filmen ofte er dårligere enn boka, så...
Du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å se den en gang likevel...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:00   #44
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Næsj. Den boka var den dårligste, og når filmen ofte er dårligere enn boka, så...
Du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å se den en gang likevel...

Den er sikkert grei å ha foran spinningsykkelen om et år eller to.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:54   #45
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Holder liv i tråden ved å undres over at man kan ha gått glipp av dette

Gjett hva jeg skal gjøre i helgen.

Gammel 04-11-11, 21:57   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk boka i oktober, men den er søkk borte!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:04   #47
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Gammel 04-11-11, 22:45   #48
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har kommet i gang, men det går litt trått ...

Gammel 04-11-11, 22:47   #49
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Må jo lese den også selv om jeg ikke er så imponert over de siste bøkene. Pixley Mapogo synes jeg egentlig var litt meningsløs. Men får gi denne en sjanse.

Gammel 04-11-11, 22:50   #50
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan jeg ha misset denne tråden?

CIH var ikke bra, nei. KO bra, men ingen har nevnt Mannen som elsket? Den beste! Tore Renberg skildrer mitt oppvekststed i detaljer. Har derfor et helt spesielt forhold til hans bøker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:52   #51
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tore selv sier at Pixley Mapogo er en dårlig bok og jeg tror den ble skrevet nærmest i affekt.

Gammel 04-11-11, 23:00   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan kan jeg ha misset denne tråden?

CIH var ikke bra, nei. KO bra, men ingen har nevnt Mannen som elsket? Den beste! Tore Renberg skildrer mitt oppvekststed i detaljer. Har derfor et helt spesielt forhold til hans bøker.

Jeg synes Kompani Orheim er den beste.
Den traff meg langt inn i hjerterota på en eller annen slags måte.

Gammel 04-11-11, 23:01   #53
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tore selv sier at Pixley Mapogo er en dårlig bok og jeg tror den ble skrevet nærmest i affekt.

Sir han det, ja? Og hvilken affekt? Jeg elsket "Mannen som elsket Yngve". Både boka og filmen.

Gammel 04-11-11, 23:08   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Sir han det, ja? Og hvilken affekt? Jeg elsket "Mannen som elsket Yngve". Både boka og filmen.

Han var i en personlig krise. Kan Google litt, jeg husker det bare fra et intervju

Gammel 04-11-11, 23:12   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Han var i en personlig krise. Kan Google litt, jeg husker det bare fra et intervju

Ja, jeg husker den krisa. Men visste ikke at han skrev PM da.

Gammel 04-11-11, 23:14   #56
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes han burde gi seg etter Kompani Orheim

Gammel 04-11-11, 23:16   #57
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg synes han burde gi seg etter Kompani Orheim

Næsj. Jeg har stor tro på Jarle. Har store forventninger til
Dette er mine gamle dager.

Gammel 04-11-11, 23:30   #58
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, Dette er mine gamle dager er faktisk en opptur i forhold til de to siste! Jeg likte den godt!

Gammel 04-11-11, 23:34   #59
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om den er bedre enn de to før, skal jeg vurdere å lese den. De to synes jeg var like lesbasere som Bag of Fun-bøkene.

Gammel 04-11-11, 23:45   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste boken har jeg ikke fått med meg!
Kan man kjøpe den og lese den på pc'en? Jeg driver og slutter å kjøpe bøker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.