Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 13:59   #11
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Når jeg er sammen med mine nærmeste venner, snakker vi om familiene våre, utfordringer og gleder på jobben, samfunnsrelaterte spørsmål, bøker, film, mellommenneskelige greier og morsomme episoder. Å titte over kjøkkengardinene og kommentere naboen er liksom aldri på agendaen.

Hvordan reagerer dere andre på sladring om " hun som aldri stiller opp på fritidsaktiviteter" og " hun som legger lista altfor høyt når det gjelder bursdager" og "hun som jobber for mye og ikke har tid til barna sine"?

Om disse gardinene nå var GØRRstygge, hadde de ikke blitt kommentert?
Jeg er nok ei sladrekjerring for jeg hadde nok kunne kommentert til ei venninne om DE gardinene til naboen...bla,bla.... Jeg tror jeg er som folk flest... Jeg kunne OGSÅ kommentere om gardinene er fine, " se så flotte gardiner, naboen har fått"...Bla,bla... Ja, i den grad jeg nevner andre sine gardiner, det må jo sies også, jeg er ikke altfor opptatt av det heller.

Ja, ser nok det at jeg sikkert kan kommentere og snakke om ting som kan oppfattes som sladder, men jeg ringer ikke rundt for å spre stygge budskap til kreti og pleti nei.
På den annen side så er jeg ikke redd for å stoppe sladder om jeg synest det går for langt. Det er litt situasjonsavhengig.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.