Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Parkeringsbot på sykehuset

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 10:53   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringsbot på sykehuset

På sykehuset vårt var det kjekt tidligere at en bare kunne trekke kortet å få billett når en kom også dro en kortet når en skulle dra igjen og bare betalte for tiden en sto. Dette ble det slutt på, sikkert enten pga. mange klager hvis mange glemte å dra kortet når de dro eller andre ting. Nå må en trykke på betaling og betale for tiden en tror en står, men drar en kort så kan en bare legge på litt godt og dra kortet når en drar igjen så betaler en bare for tiden en står allikevel. Hadde ei på jobben som akkurat hadde sønnen sin innlagt på sykehuset og de ble et par dager. Når hun da spurte i resepsjonen hvor hun kunne flytte bilen for å slippe å betale i parkeringshuset så fikk hun tilbud om å kjøpe et parkeringskort til kr 50,- og da kunne hun stå der så lenge hun trengte uten å betale noe ekstra. Det var jo et bra tilbud da.

De er så strenge på det sykehuset vårt at selv når jeg hadde press rier så turte ikke mannen å bare slenge fra seg bilen foran akuttmottaket tidlig på morgenen. Så jeg ble satt av og han dro til parkeringshuset. Det er ille at det skal være sånn. Burde kunne gitt fra seg nøkkelen så den kunne bli flyttet av noen andre eller noe sånt. Men vi har nå parkeringsbillett på bilen som er løst ut 3 minutter før mellomste tulla var født. Mannen rakk akkurat inn å springe inn på fødestua før hun kom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:57   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns egentlig det er greit med betalingsparkering på sykehus, men det bør være mulig med betaling etterpå. De kunne hatt en bom f.eks, sånn som de har på endel kjøpesentere, så betaler man på veien ut. Det er jo ikke alltid man vet hvor lenge man skal være der.

Pappa fikk forresten medhold i en klage på parkeringsbot utenfor legekontoret (ikke legevakt). Det var litt uoversiktlig skilting pga byggearbeider, og han sendte like godt med et bilde av mamma med blodet rennende fra hele ansiktet (som var grunnen til at de var der). Han slapp å betale.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 11:00   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

En ting er nå parkeringen utenfor sykehuset, men at det er parkeringsautomater utenfor legevakten, det synes jeg er drøyt. Hva om du kommer der i all hast, så skal du stå å lete etter kort eller småpenger mens den syke venter? Burde vært et par akutt-plasser der uten betaling.

Om det var gratis å parkere utenfor akutten, så ville man nok opplevd at det nærmest aldri var ledig der, og at en stor andel av de som sto der slettes ikke var inne på akutten...

Da burde det heller vært slik at om man har det så travelt når man kommer dit at man ikke har tid til å betale, og man får en bot, så kunne man fått en skriftlig bekreftelse fra sykehuset om at det var akutt, og at dette ble lagt til grunn når man klager på boten.

På sykehuset her så har vi som er blodgivere gratis parkering. Er noen plasser avsatt til dette. Her må vi da ha en lapp i frontruta om at vi er blodgivere. Er ikke lappen der, så blir det bot. Dette fordi at disse plassene jo ville blitt kapret av alle andre, om man ikke kunne legge ved et bevis på at man faktisk er blodgiver. Det er også tidsbegrensing på å stå der, slik at vi ikke tar shoppingrunden i samme slengen liksom.

Da vi ankom sykehuset når storesøster meldte sin ankomst, så var det ingen plasser å oppdrive innen gangbar nærhet for meg. Mannen stoppet da rett utom døra på føden, og han fulgte meg inn. Han fikk da litt info om hvor jeg var å finne, om han ble lengre enn det tok for meg å skrives inn. Samtidig sa damen at om han ikke fant plass innen rimelig nærhet, så måtte han bare sette bilen på noen plasser utom som egentlig var forbeholdt andre, og så skulle de ta seg av det om han fikk bot.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 11:30   #24
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Helt greit med Riksen. Jeg fødte der 7 min etter feilparkering ved hovedinngang Kvinner og Barn, vi fikk boten kansellert. .

Ikke greit på Bærum sykehus, satt der 6 timer en Påskeaften med brudd i hånda, måtte i tillegg ut å legge på mynter med jevne mellomrom. Stress.

Men generelt og alltid er de private parkeringsselskapene ubehagelige effektive.

Gammel 07-11-11, 11:48   #25
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Parkeringsplassene på Haukeland ville garantert blitt fylt opp av ansatte dersom det var gratis eller veldig billig (som Hattifnatten sier).

I Førde, hvor jeg kommer fra, er det rikelig med parkeringsplasser for alle (både ansatte, pårørende og pasienter), og alt er så vidt jeg vet fremdeles gratis.

Den gangen mamma var innlagt som intensivpasient i Vestfold fikk pårørende VIP-parkering og det var en veldig fin ordning. Jeg vet ikke om det er slike ordninger på HUS, men synes i hvert fall at det burde være det.
Om jeg må betale 60 kroner for å stå på en plass flere hundre meter fra KK når jeg skal på rutineultralyd og egentlig er både sliten og elendig, får det nå bare være.

Gammel 07-11-11, 13:05   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nemlig, jeg kunne i grunn tenkt meg å være flue på veggen på parkeringsvaktskolen en dag, og spesielt under dobbelttimen i "Kunsten å være urokkelig". Kunne sikkert snappet opp et par triks .

De er faktisk instruert i å ikke diskutere ved bilen. De SKAL skrive ut boten, og så skal klagen håndteres i etterkant. Hvis ikke hadde hverdagen deres blitt helt uutholdelig.

Gammel 07-11-11, 13:32   #27
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De SKAL skrive ut boten, og så skal klagen håndteres i etterkant. Hvis ikke hadde hverdagen deres blitt helt uutholdelig.

Jeg vet det, og var bare flåsete. Jeg har i grunn ikke mye å sutre over når det gjelder parkeringsvakter/-selskaper, og har blant annet erfart at de lytter og etterfølger klager dersom man beviselig har blitt behandlet urimelig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:35   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke helt enkelt å parkere på SiV. Vi har aldri fått noen VIP-parkering hverken på barneavdelingen eller på Akutten.
Den gangen jeg knuste fingeren min i garasjeporten, og jeg måtte vente på røntgen i timesvis, fikk jeg bare beskjed om at dersom jeg gikk ut for å putte penger på parkometeret mistet jeg plassen i køen. Skulle jeg ringe(etter noen som kunne hente bilen min) måtte jeg ned og det samme ville skje.

Og hvor skal jeg stå når jeg skal ha en nesten bevisstløs lam mann ut av bilen, når vi blir sendt fra Legevakten til Akutten(på SiV må du over veien) Når du ser jeg bakser med å få denne personen ut av bilen er det ikke spesielt smart å banke meg på skulderen å fortelle meg at jeg ikke kan stå der. Og etterhvert var jeg så sint at hadde han ikke gått sin vei, ville også parkeringsvakten havnet på akutten!
Så jeg tror ikke smidighet står øverst på listen når de kurses.

Gammel 07-11-11, 13:55   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker en rettssak for snart 20 år siden i Trondheim, der en mann fikk bot da han bar sin spyende rett-etter-narkose-nyopererte-datter ut av sykehuset og inn i bilen som han hadde parkert på taxiplass. Det ble munnhuggeri, parkeringsvakten delte ut ikke-positive karakteristikker som antydet at mannen hadde kjøpt lappen på postordre, og til slutt dyttet pappaen til parkeringsvakten. Helt forkastelig selvsagt. Man skal faktisk ikke være voldelig mot folk, og særlig ikke folk som prøver å gjøre jobben sin. Men maken til sympati. Den mannen fikk mye blomster og støtte og jeg tror pinadø han ble frikjent også.

Gammel 07-11-11, 13:59   #30
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...en annen utidig ting er at man, i allefall i Oslo, gjerne må gjennom en bomring for å komme til sykehuset man sokner til. Skal man kjøre og besøke nær familie hver dag, gjerne flere ganger daglig, blir det en ytterligere idiotisk utgift jeg ikke synes hører hjemme en plass!!

Her i byen er det forøvrig EuroPark som har tatt over parkeringen på sykehusområdet, og det er jo sviiindyrt å stå der nå. Selv for ansatte. Prisene har steget så kraftig under EuroPark at det mest er uklart hvorvidt det lønner seg å jobbe der i det hele tatt. For min del, med både bomavgifter og parkeringsavgifter, ryker det fort en hel månedslønn i året, og det er hinsides!!

Gammel 07-11-11, 16:08   #31
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ser at parkeringsavgift er nødvendig ved en del store sykehus ettersom det er begrenset antall plasser. Hvis det var gratis parkering for alle ville nok plassene bli fylt av ansattes biler.

Kan man sende parkeringsregning til HELFO? Jeg har aldri gjort det, men tenkte på det da vi hadde minstemann innlagt. Det blir fort veldig dyrt med parkering når man er mye på sykehus.

En annen ting jeg savnet var mulighet for å parkere nært sykehuset når man reiser med veldig syke pasienter som trenger assistanse av sjåføren. Da jeg skulle føde (ved et stort sykehus) første gang måtte mannen slippe meg av utenfor inngangen. Jeg burde hatt assistanse fra ham, men det var ingen mulighet til det. Han måtte parkere bilen og jeg kunne ikke vente siden fostervann og blod rant i strie strømmer.

En ting jeg mener BØR være på parkeringsplasser ved sykehus er automater som registrerer kort når man parkerer og hvor man igjen registrerer når man drar. Dette kan man få både ved inn og utkjøring av parkeringshus, men også på gateparkering. I hjembyen min er det slik mulighet på all betalingsparkering og da unngår man problemet med å bli stående over tiden.
Da jeg var gravid første gang og måtte til jevnlige kontroller på sykehus var det nesten bare forhåndsbetalingsplasser tilgjengelig. Det var håpløst. Det var veldig dyrt å parkere og jeg visste aldri hvor lang ventetiden var.

For noen år siden var det vel snakk om at en bårebil hadde fått parkeringsbot utenfor et sykehus. Det var bare plass til en bårebil utenfor kapellet (eller var det patologen) og så måtte den andre parkere litt bortenfor. Jeg synes det er litt i overkant å gi bot til bårebil.

Jeg har 10 mil å kjøre til Radiumhospitalet eller Ullevål der jeg behandles. Pga min sykdom så har ikke jeg helse til å ta offentlige kommunikasjonsmidler. Derfor søker jeg om å få dekket bil og parkering til HELFO. Jeg får det dekket. Bompenger og piggdekkavgift får jeg også dekket.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 16:19   #32
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er en uting at sykehusparkering driftes av private selskap som vil tjene penger. Parkering ved sykehus burde være en nullprofitt-sak. Og mulighet til gratis parkering for de som skulle på legevakt/akutten burde være en selvfølge. Syns jeg. Her parkeres det mye i gatene rundt sykehuset for å slippe å betale avgiften, og jeg kan i grunnen tenke meg at de som bor rundt sykehuset ikke er kjempeglad for dette.

Gammel 07-11-11, 18:29   #33
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Her er det dyrt å parkere utenfor sykehuset. Og det er ikke plasser heller. Man kjører rundt i en time og er man heldig så får man plass da. Ikke sjelden folk må kjøre ned til sentrum og parkere for så å ta bussen opp til sykehuset

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:00   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns det er en uting at sykehusparkering driftes av private selskap som vil tjene penger. Parkering ved sykehus burde være en nullprofitt-sak. Og mulighet til gratis parkering for de som skulle på legevakt/akutten burde være en selvfølge. Syns jeg. Her parkeres det mye i gatene rundt sykehuset for å slippe å betale avgiften, og jeg kan i grunnen tenke meg at de som bor rundt sykehuset ikke er kjempeglad for dette.

Enig med du.
Her har brannvesenet nettopp hatt kampanje, fordi folk parkerer i trange gater og glemmer at brannbiler trenger 3m bredde ...

Gammel 07-11-11, 19:35   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her jeg bor er det ikke noe betaling på legevakt, så det går greit.
Levanger er også ganske ok synes jeg, men St Olav er litt verre. Der er det få plasser og ofte fullt. Jeg har dog aldri fått en parkeringsbot noen gang.

Men det er jo helt håpløst å få bot MENS man henter p-billett. Det er i enkelte tilfeller et stykke å gå for å finne en automat.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 20:03   #36
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Både søsteren min og jeg har fått bot mens vi var på fødeavdelingen, men begge fikk ettergitt boten greit ved å si fra om årsaken.

Min mann var derimot ute på parkeringen og la på mer penger, og det selv på en kort 3timersfødsel...

Synes det burde vært gratis parkering på legevakt og sykehus, og i allefall der det er akutte ting som foregår.

Gammel 07-11-11, 21:45   #37
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner noen som var på et stort sykehus for å få en svært viktig beskjed. Personalet var forsinket, sa de ville få evt bot ettergitt. Viste seg etter en undersøkelse at beskjeden var svært svært trist. De fikk bot, boten ble ikke ettergitt. Utrolig dårlig av p-firmaet, synes jeg.

Gammel 07-11-11, 22:34   #38
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har opplevd å betale parkeringspenger i dyre dommer da lillebror var innom for en operasjon og vi måtte bli endel lenger enn planlagt. Han var for liten til å være alene og for syk til å kunne være med ut i parkeringshuset for å betale for en lengre periode. Jeg var alene med han på sykehuset. Mener å huske at døgn prisen var ca 700 kr, pluss tre bøter a 700 kr hver, man får nemlig mer enn en bot i døgnet. Etter tre dager fikk vi heldigvis anledning til å kjøpe parkeringskort til 50 kr som varte resten av oppholdet, og da fikk jeg hjelp av en av de andre mødrene på barneavdelingen, slik at jeg fikk kortet på plass i bilen.

Gammel 08-11-11, 15:09   #39
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De er faktisk instruert i å ikke diskutere ved bilen. De SKAL skrive ut boten, og så skal klagen håndteres i etterkant. Hvis ikke hadde hverdagen deres blitt helt uutholdelig.

Så rare instrukser, da? Til og med politiet utviser skjønn i sitt yrke og gir advarsler i stedet for bøter i enkelte tilfeller, så jeg skjønner ikke at parkeringsvakter ikke skal være i stand til det samme? At deres yrke er helt, helt spesielt, og at de ikke skal evne å være medmenneskelige? Jeg synes det er helt greit å la vær å skrive ut bøter til de som oppholder seg ved bilene sine, og heller be dem flytte bilen. Hvis parkeringsvakter faktisk kan diskutere med bileier betyr jo det at bileier er like ved, og da ser jeg ikke poenget med at de skal skrive ut bøter, for så å få en klage som de bare avviser i ettertid? Det er nok av biler med utilgjengelige førere å ta av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.