|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumReise og reise fru Blom, men jeg visste ikke hvor jeg skulle legge denne. Altså: Sett at en skal på café i Oslo sentrum med sånn cirkus 4-5 permisjonsdamer med tilhørende babyer og barnevogner en tirsdag formiddag. Hvor bør en gå da hvis det skal være plass til alle disse?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumJeg tror dere bør belage dere på å ta med bagene inn og la vognene stå ute de aller fleste steder, om dere ikke vil på Peppes og Egon og sånn. Eller sentercafeer.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumIkke ta Emmaljungaen den dagen, altså.
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumSette igjen vogna ute? Men ungen sover jo gjerne oppi? |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrum
Det var derfor jeg skrev "ta med bagene inn". Eller har ikke vogner løse bager lenger, kanskje?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumÅ, vognbagen? Jeg tenkte stellebag jeg. Hvorfor får man ta med bag og ikke vogn? De står jo bare mye mer i veien? |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumSantinos Youngstortet ved Sentrum politistasjon har god plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrum
Bagene kan man sette på stolen eller benken ved siden av seg, vognene stenger jo mye mer mellom bordene. 4-5 vogner tar jo enormt med plass. Det kan selvsagt hende dere finner steder som syns vogner er ok, men min erfaring er at de fleste ikke vil ha mer enn en eller to inne.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumDe fleste caféer jeg kjenner til har en begrensing på 2 vogner inne, eller pr seksjon i lokalet pga brannforskrifter.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumInagh - det går for svingende ikke an! |
![]() |
![]() |
#12 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumPeppes er kanskje ikke veldig koselig, men Peppes på Aker Brygge har kjempegod plass til vogner innerst i "barnelokalet".
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumFy flate, Inagh, så kjipt.
![]() |
#14 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumKaffeglasset i Torggata kan være verdt et forsøk.
![]() |
#15 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevognvennlige caféer i Oslo sentrumKafè Celsius i Rådhusgata. Der kan vogner stå i gårdsrommet og dere kan være heldige å få et avlukke litt for dere selv.
![]() |
|
|