|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Er det lov å parkere etter dette skiltet?Jeg fant en mistenkelig stor ledig parkeringslomme, men uansett hvordan jeg vrir hodet så tolker jeg det slik at her må det være lov å parkere:
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Her er det parkering forbudt frem til pilen, mener nå jeg.
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Ja, jeg ville ha tolket det slik som deg. Men jeg hadde nok allikevel vært litt engstelig for at de bare hadde 'glemt' å oppheve pilmerkingen, og gitt meg bot åkkesom. Men så lenge du har bildebeviset, er jeg rimelig sikker på at du har ditt på det tørre.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Ja, det jeg var redd for var at "overtrekksskiltet" på en måte trumfet hele skiltet, ikke bare det det dekket over, på en måte. Men, da får jeg i det minste moroa med å klage på bota.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?
Jepp, med mindre bilen blir tauet bort og du får moroa med å hente den på Økern også. :btdt:
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Jeg tror ikke overtrekkskiltet trumfer hele, da skulle pilen også vært dekket over.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det finnes overtrekkskilt som er store nok, da. Kanskje de bare tok det de hadde?
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg har sett at de har brukt søppelsekker også, så de har både det og ducktape.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?De har glemt å sette sånn oransje tape på den nederste, jeg tipper de mente å ha parkering forbudt videre også. Men jepp, slik det står nå så er det der i orden det. Såvidt jeg kan skjønne. |
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Jeg tipper at lovligheten av å parkere der i hht skiltinga er ok, men, jeg tror nok at pila under egentlig skulle være dekket. Du har nok ditt på det tørre, og det finnes jo klistremerke til å klistre over skilt som ikke er gyldige. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Men det kan vel like gjerne være slik at det kun er forbudt på denne strekningen, f.eks. ved spesifikke gravearbeider på denne gitte strekningen.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det lov å parkere etter dette skiltet?Det KAN være at det bare er strekket der det ellers er el-parkering som skal fikses på. Det var satt ut sånne "cones" (hva heter det?) der.
|
![]() |
|
|