|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg et dobbelt vaffeljernTror vi skal ønske oss et dobbelt vaffeljern til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernWilfa sitt; best i test flere ganger - og erfaringsmessig et veldig godt jern.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 10-11-11 kl 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernJeg er også på leting! Og vaflene må ha fem hjerter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernVi har Wilfa og er veldig fornøyd med det.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernOgså har jeg hørt at Aaviken er de beste på dobbeltjern, uten at jeg har testet det selv.
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernJeg avbefaler det doble jernet fra bla. glassmagasinet. Tror det kostet ca 3-400. Husker ikke navnet i farten, men det steker tregt og ujevnt.
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernNå skrev jeg feil, det er selvsagt WILFA jeg snakker om ... :gal2:
![]() |
#8 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernVi har Åviken og er veldig fornøyd med det
![]() |
#9 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernÅviken. Kjapt varmt, raskt å steke, rett og slett perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernÅviken her også. X var så godt fornøyd at han stakk av med det vi hadde når vi delte kjøkkenting.
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernWilfa....solid og godt, går i gulvet et par ganger i året, opplever hard jobbing her i huset, men er like fint som da vi fikk det for leeeeeenge siden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernVi har ett dobbeltjern fra Wilfa med fem hjerter og er veldig fornlyd med det.
![]() |
#19 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et dobbelt vaffeljernFarmor som bor i verste vaffel-land på Helgeland har alltid sverget til Åviken, men jeg vil aller helst ha fem hjerter. Kanskje teste Wilfa da? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|