Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ei uke til "syden" med to barn alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 11:12   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ei uke til "syden" med to barn alene

Mijas utenfor Malaga er et koselig sted og søker du på Finn så finner du forskjellige leiligheter der med bassengområder og sånn. Vi bodde i Calahonda på et supert hotell som var akkurat passe stort og med helt ypperlig basseng som gikk fra ikke noe til veldig dypt og som også hadde badevakt. Men til det hotellet må en ha leiebil, og det er kanskje ikke aktuelt? Det var så oversiktlig der og så fort jeg gikk fra bassenget for å hente noe i leiligheten eller noe så visste badevakten nøyaktig hvem som passet på hvilke unger, så når jeg gikk avgårde (selv om jeg sa fra til andre kjente vi hadde der) så reiste badevakten seg opp og gikk rundt bassenget og passet på ungene jeg hadde gått fra til jeg kom tilbake. Det var også oppvarmet basseng, noe som kan være veldig greit siden det kan være litt kaldt i vannet der hvis en reiser på forsommeren. Rundt 30 grader i lufta hadde vi der i slutten av juni i år. Veldig passe.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.