|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Én vinkling er vel at mange laster ned ting som ikke kan kjøpes ennå – det tar evigheter før tv-serier kommer på DVD, og det finnes ikke mulighet til å betale for nedlastingene.
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?
Ja. Og når det gjelder musikk, ser vi på det som de gode, gamle lyttestasjonene som fantes i platebutikkene før i verden, der man kunne høre gjennom platene før man kjøpte dem. Slik gjør vi med musikken vi laster ned: Om det er plater vi virkelig liker, går vi ut og kjøper dem etterpå, for vi synes det er hyggeligst med skikkelige CD'er. Og selvfølgelig har vi forståelse for musikeres levekår.
Sist redigert av Enhjørning : 15-11-11 kl 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?
Tjenester som Spotify fører til at jeg hører mer på musikk. Og jeg hører mer mer variert på musikk. Jeg har oppdaget mange artister jeg nok aldri ville kommet til å ha hørt om ellers. Jeg kjøper ikke platene, men skal absolutt ikke se bort i fra at jeg stikker på en konsert neste gang de er i byen, og kanskje drar med meg et par t-skjorter etter konserten....
![]() |
|
|