|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Mine har en malmkommode hver. Og undertøyet sitt i trådkurver på badet. Det er nok plass, men jeg merker at det begynner å bli uhensiktsmessig for eldstemann etterhvert, planen er da å erstatte det med en paxløsning ala den som ble vist over her, bare med redusert dybde da 60 cm ut på gulvet vil ta vel mye av gulvet.
|
|
|
#22 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?
Hva er uhensiktsmessig? Må kanskje forandre system etter hvert jeg også?.
|
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Jeg synes skuffene på Malm er for store og uoversiktlige. Vi har de hvite plastskuffene i Pax-skapene, og de er akkurat passe store. En til gensere, en til bukser, en til ulltrøyer, en til t-skjorter osv.
|
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Han begynner å bli mer "voksen" i tøyet, og skjorter blir lett litt knøvla eller hva man skal kalle det i en skuff. Buksene er litt for lange etterhvert til at de går nedi når de brettes på midten, og da blir det trangt. I tillegg vil det være greit med noe hengeplass snart merker jeg.
|
|
|
#25 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette har vi til jenta på 7 år. Nå har hun veldig god plass inni skapet,men vil tro hun får mer og mer klær med årene.
|
|
|
#26 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Våre har omtrent samme løsning som Oslo 78. Hengeplass har hele familien i et felles henge skap.
|
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Min sju år gamle sønns klesskap er prikklikt kokosbolle sitt. Han har imidlertid ikke yttertøy der, bare inneklær. Er fornøyd. Men han har ikke for mye plass. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Hadde malm før. Men det funker ikke til større barn. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Gutta har en stor Malmkommode på deling. Det funker greit nok. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?De to største jentene har 2xMalm kommode med tre skuffer fra IKEA ved siden av hverandre hver. Det holder foreløpig. Kjoler og alt går i skuffene (mest hverdagskjoler her i gården).
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11) Sist redigert av mosol : 13-11-11 kl 22:31. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Yngste har et pax (tror det er det) klesskap på sitt rom, smalt men høyt. Der ligger hans arvetøy som ligger på vent til at det skal passe samt skjorter og yttertøy som er ment for vår og sommer. På badet har han en stor, høy kommode (fra Møbelringen) hvor han har alt tøy som nå brukes. En skuff til bodyer, ulltrøyer og strømpebukser/longs, en skuff til sokker og hettegensere, en til bukser, en til gensere og en til pysjer og diverse ullbukser. Foreløpig fungerer dette systemet.
|
|
|
#32 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Vi har denne løsningen til 12-åringen, og er veldig glad for det i dag, for kles- og oppbevaringsmengden vokser med årene altså.
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Mine har malmkommoder. 4 skuffer. Kjoler og skjorter henger i et annet skap. Kompisene er ganske fulle, jeg ser at dette ikke vil fungere evig. Men funker bra nå. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Mine deler en kommode og så har eldste 3 trådkurver i skapet.
|
|
|
|
#35 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Kompisene til sønnen eller datra?
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin! Hadde passet Vesla godt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Vi har Stolmen fra Ikea. (ligner kanskje litt på PAX?)
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Har Pax*3 til ungene.
|
|
|
|
#39 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?Vi har to gamle Ikea-skap (arvet fra vårt forrige soverom) til de to minste, med trådkurver fra Elfa inni. 10-åringen burde hatt mer plass nå, så vi tegner og dividerer på Ikea-løsningene. 12-åringen har dobbeltskap fra Skeidar med to fulle høyder Elfa-innredning pluss dobbeltskap med hengeplass. Mye og store klær krever sin plass.
|
|
|
#40 |
|
I mål
|
|
|
|
|
![]() |
|
|