|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringer
Ta bort matten? Har dere ikke den type matte som er delt og har "brettekanter"? Vår er delvis delt på midten, slik at ene setet kan være oppe, mens matten dekker resten av bagasjerommet. Delen av matten som vanligvis er over seteryggen blir liggende bak seteryggen.
|
|
|
#22 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerOg jeg glemte handsfree til telefonen.
|
|
|
|
#23 |
|
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringer
Stiller seg jo litt på en annen måte når det er snakk om bil på lager, men ellers ville jeg sagt at de 12-13k-ene ekstra 2.0TDI DSG Highline koster hadde vært verdt det. Altså en oppgang fra 105 til 140 hk. Jeg ble egentlig litt overrasket nå over at prisforskjellen ikke var større, med tanke på at man her skal betale avgift for 35 hk og litt høyere CO2-utslipp. Forbruksforskjellen i praksis er nok marginal, og disse pengene tror jeg man har fått tilbake når bilen skulle selges.
|
|
|
#24 |
|
Kleintje I + II
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerEn tankevekker det der, kanskje vi skal tenke oss litt bedre om. Selv er vi ikke så opptatt av hk, men mange andre er jo det.
|
|
|
|
#25 |
|
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringer105hk holder i utgangspunktet, men 140hk er "kjekt" ;-) Biler i denne størrelsen med 100-115 hk er ikke noe racere. Det er snakk om diesel, og godt dreiemoment gjør at man ikke merker så veldig stor forskjell på om bilen er fullastet. Jeg har Touran med 1.9TDI og 105hk. Det holder, men hadde jeg bare måtte betale 12-13k ekstra for 35 hk når jeg kjøpte, hadde jeg valgt det framfor en del annet utstyr. F.eks. er jeg ikke noen stor fan av f.eks. glasstak o.l.
|
|
|
#26 |
|
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerNår det gjelder matte og nettingvegg i Touran. Her er et bilde som viser "oppdelingen" av matta i bagasjerommet vår, samt nettingvegg montert i fremre posisjon:
|
|
|
#27 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerVi hadde også delt matte i Touranen.
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerVestlandsfanden har tidligere skrevet mye bra om Renault Grand Scenic... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerJeg kjøpte Touran (btukt) uten å prøvekjøre den, og uten å prøvekjøre noen andre biler. Er storfornøyd med bilen
|
|
|
|
#30 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringer(Er det bare jeg som leser "nesestyver" når jeg ser overskriften på denne tråden?) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerJeg tror Touran er et veldig bra valg.
|
|
|
#32 |
|
Kleintje I + II
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerDa har vi handlet Touranen i dag, min kjære klarte til og med å få med mere utstyr og senket prisen.
|
|
|
|
#33 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny syvseter og antall prøvekjøringerKom for sent på banen.. men Gr Scenic med 1.5 DCI og EDC automat er etter min mening den mest undervurderte og 7seteren som finnes på markedet. Veldig bra automatgir og overraskende sprek motor. Større bil enn Touran og Cmax, spesielt i bredden. HAr o¨gså tro på nye Zafira og PRius 7seter hybrid. Forhandlerne som TS nevner er ute av bildet nå (dvs Bilia?) og de har vært et stort problem, ja. Motorforum derimot viser en helt annen kundebehandling og interesse for merket. |
|
|
|
![]() |
|
|