|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
![]() |
Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Hva er "in" blant 8-12 åringer nå??? Skal kjøpe/strikke en del jul- og bursdagsgaver og tenker dette må være noe for både gutter og jenter. Men hva???
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Storesøster på 8,5 har den største lua fra PoP, fantastiske farger på de luene i år, og de dekker ørene og er skikkelig varme og gode.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?LilleVenn er for tiden glad i store 'sagge' luer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Jeg kjøpte noen luer til åtteåringen som var på salg fra Reima og de var visst kule og flere hadde de... Det var en sånn saggelue ja, samt en grå med bjørn på... Her har aldri dusker vært tøft... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?
Har du bilde? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Det er denne typen, men jeg finner ikke rosafargen storestøster har. Mellomsøster har den turkise og lillebror den mørkeblå:
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?12-åringen min er veldig glad i disse store skjerfene/halsene som man finner overalt nå (BikBok, HM osv). Sånne er jo enkle å strikke selv også.
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Her er den stripete Bendit-lua helt konge. Formen er visst helt topp.
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Her fant jeg en kuul lue som storebror ville ha. Den grå baggy luen nederst til venstre. http://martehelgetun.no/gratis-monster/
|
|
|
|
#11 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Kule luer og skjerf til 8-12 åringer?Jeg har strikket en lue som både storesøster (10) og lillesøster (8) liker. |
|
|
|
![]() |
|
|