|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: En dameundersøkelse: Er du kjole- eller buksedame? | |||
Kjoledame, går definitivt mest (eller bare) i kjoler/skjørt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 14,22% |
Buksedame, går definitivt mest (eller bare) i bukser |
70 | 33,18% |
Mest kjoledame, men bruker også bukser en del |
24 | 11,37% |
Mest buksedame, men bruker også kjoler/skjørt en del |
50 | 23,70% |
Jeg bruker bukser og kjoler/skjørt omtrent halvt om halvt |
30 | 14,22% |
Jeg er mann, men brenner etter å se svarene |
0 | 0% |
Noe annet som amishbluen ikke har greid å se for seg |
7 | 3,32% |
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Jeg bruker kjole/tunika og bukse nesten hele tiden. Less is more har aldri helt slått an hos meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Jeg kan jo ikke stemme noe som helst. Tights er ikke bukse. Og jeg går ikke i kjole. Så det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?I hodet mitt er jeg kjoledame, men i praksis blir det stort sett bukser til daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?
Jeg bruker smal bukse, da. Det er mest fordi jeg liker kjoler, men synes jeg har lite pene ben.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Kjoledame som bruker bukser innimellom. Skjørt brukes sjelden, finner nesten aldri noen som passer i livet. Jeg er tynn og rett i livet og skjørt ramler stort sett av. Bukser brukes i overgangsperiodene om høst og vår når støvletter eller små sommersko ikke er aktuelt.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?50/50 ca. Men det er nå. For 3 år siden hadde jeg nesten bare bukser på meg. Når vi bodde i Miami så var det så deilig å bruke skjørt så da ble det en vane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?AmishFOF melder seg. |
![]() |
![]() |
#52 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Buksedame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Bruker nok mest bukser, men det blir en del kjoler/skjørt og. Også bruker jeg en del tunika over bukse, tights eller strømpebukser.
![]() |
#55 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Mest buksedame, men skulle gjerne vært mer kjoledame. Jeg har rett og slett ikke legger som fortjener å flashes. Hvis jeg bruker kjole til hverdags, er det som regel en som kan brukes over jeans.
![]() |
#56 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Deffinitivt buksedame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
En som trener
|
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Jeg bruker skjørt eller kjole et par-tre dager i uka på jobb. Men kan også ha lange jeansperioder. Prøver å bli flinkere til å pynte meg litt til hverdags også, og har helt klart blitt inspirert her inne på FP til å bruker mer kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?Jøss! Ble foreløpig overrasket over at buksedamene var i flertall. i shoppingtråden er det veldig mye skjørt og kjoler, mener jeg å få fornemmelsen av.
![]() |
#59 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er de som bruker skjørt og kjole som shopper!
![]() |
#60 |
WF: Sausnebbet
|
Jeg også. Jeg er veldig glad i å gå med kjole, men kjenner meg noen ganger litt lite påkledd når jeg går med det, så da blir det gjerne bukse i tillegg. Ikke nødvendigvis det stiligste, men så lenge jeg trives med det får det være greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|