|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Bør offentlig ansatte få gratis julebord? | |||
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 20,29% |
Ja |
48 | 34,78% |
De kunne fått sponset litt av festen |
52 | 37,68% |
Bare hvis de kan vise til gode resultater |
3 | 2,17% |
Julestrømpe |
7 | 5,07% |
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?Jeg er ambivalent. For meg skurrer det når vi sitter og snur på hver krone til daglig drift, og så skal samme arbeidsplass betale mat og vin på restaurant for alle ansatte. Jeg sitter i styrer både på øverste og laveste nivå på arbeidsplassen min i staten, og det er mye rare prioriteringer i de budsjettene, altså. Samtidig er det viktig å ha det hyggelig sammen med kolleger - særlig i litt tøffe tider! Men en mellomting mellom fri bar og "kan alle ta med sin egen mandarin, vi holder saltpinner" (nesten ikke satt på spissen fra det året jobben min hadde seks mill i underskudd) er fint.
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?
Hvis en privat bedrift gikk med 6 mill i underskudd ville neppe de ansatte blitt sendt på hotellopphold med fri bar og full fest heller. Mulig de ikke hadde jobb på nyåret heller.
![]() |
|
|