|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Har du kjøpt det smøret du skal ha? | |||
Ja, jeg har sikret meg. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 11,56% |
Nei, jeg bryr meg ikke. |
93 | 63,27% |
Bruker alternativer som Margarin og Cocosa. |
23 | 15,65% |
Smør? |
14 | 9,52% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Men altså: det er da masse smør nedover i Europa? Som ingen har råd til der nede? Hvis bønda ikke klarer å levere mer smør i 2011, så får vi vel lempe på importrestriksjonene? Enkelt-penenkelt?
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?
Ja, forutsatt at det finnes smør å hente...... siden importkvita ikke er brukt opp vil jeg tro det er vanskelig også utenfor Norge....
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Jeg innrømmer det. Jeg er bittelitt bekymret. Jeg var i to butikker i dag og begge var tomme for smør. Jeg vil gjerne bake julekaker med smør. Nå er det en stund til jeg har tenkt å bake ennå, og til den tid må det finnes noe, håper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Det har vært eller er tomt i butikkene her. Både for smør og bremykt. Jeg kjøpte to pakker bremykt i dag. Det kvalifiserer nok ikke til hamstring.
![]() |
|
|