Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Taklampe - hvilken er finest?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken taklampe liker du best?
Alternativ 1 49 61,25%
Alternativ 2 12 15,00%
Begge er schtøgge. Finn noe annet. 19 23,75%
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-11, 19:22   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Taklampe - hvilken er finest?

Svarte alternativ 1.
Men har dere vurdert brukte PH-lamper?
Vi har 3 stk og er veldig fornøyd.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 19:25   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Svarte alternativ 1.
Men har dere vurdert brukte PH-lamper?
Vi har 3 stk og er veldig fornøyd.

Som jeg har skrevet, så synes jeg de er veldig pene. Men alt for dyre. 4-5 000 kroner for en lampe, lizzm. : proletar:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:18   #3
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Som jeg har skrevet, så synes jeg de er veldig pene. Men alt for dyre. 4-5 000 kroner for en lampe, lizzm. : proletar:

Ja, jeg skjønte jo det.

Men brukte PH- lamper. Da får man en fin for halve prisen av en ny. I Oslo, da.
Men det ble løsningen for oss. Fortsatt dyrt, men vi gadd ikke lete.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:35   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Av de to du viste; den første. Ren og pen, enkel og grei, men gir nok meg også litt sånn kopi-vibber. Hvilken pris er dere forresten villige til å betale? Den hvite utgaven av FLY fra Kartell er fin, synes jeg, men den koster vel rundt 1800 kroner, er det for mye?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, jeg glemte å nevne Fly fra Kartell. Kan høres som noe du kunne like, kanskje. Den finnes i mange farger og er veldig pen.

Den liker jeg og det er innen vår prisramme. Men mannen sier nei. Er det ikke det ene så er det det andre.

Gammel 20-11-11, 20:38   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da spiller du dramaqueen og begynnner å gråte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:44   #6
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes en takpendel som heter Semi også, tror den koster rundt 2000 kroner. Finnes i flere farger. Kul, dansk og retro.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:52   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Da spiller du dramaqueen og begynnner å gråte.

"Jeg må ha den! Alle sier at det bare blir fake-aktig og simpelt og kjipt om vi kjøper en av de andre to. Ingen vil besøke oss og jeg blir Vera Venneløs!"

Jeg burde jo ikke spørre her inne. For jeg bryr meg egentlig ikke om merker, og likevel klarer dere å lure meg til å tenke at jeg bør finne en annen lampe. Makan!

Gammel 20-11-11, 20:58   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

"Jeg må ha den! Alle sier at det bare blir fake-aktig og simpelt og kjipt om vi kjøper en av de andre to. Ingen vil besøke oss og jeg blir Vera Venneløs!"

Temmelig bra. Du må ha trening i dette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.