Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 21:20   #321
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Heldig du, det er ingen som er nysgjerrig på meg.

Jo, men deg har jeg jo truffet og fått bekreftet at du er ei innmari trivlig dame da!....

Gammel 19-03-07, 21:26   #322
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jo, men deg har jeg jo truffet og fått bekreftet at du er ei innmari trivlig dame da!....

Du dah, det var innmari fint sagt da. Og i lige måde må jeg si!

Gammel 19-03-07, 21:36   #323
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker tanken på fotball og øl.

Og selvfølgelig rocker rødhårede sengehalmen!

*slenger på mitt ikke helt ekte, men allikevel Karius (eller var det Baktus)røde hår*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:53   #324
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Må også si at jeg gleder meg til en gang å møte:

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen ...
Vanilja
Pastill
Pope

...:

Nå ble jeg litt rørt her gitt!

Gammel 19-03-07, 21:54   #325
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir med på fotball-og-øl-treffet!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:24   #326
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har møtt mange fra NM her inne allerede, men de som jeg ikke har møtt og som jeg er nyskjerrige på er:

Skilpadda
Madam Mim
Guniss
Misteri
MinaX
Vanilja
Benzo
Desembermamma
Sitron
Fluke
Kirsebær
Bauche....
.....og mange fler. Det hadde vært artig å treffe flest mulig at dere på treffet. Og selvfølgelig de jeg har truffet fra før av.

Sist redigert av Pope : 20-03-07 kl 16:34.
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:24   #327
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er nysgjerrig på de fleste! Har møtt mange, ingen nevnt ingen glemt! Har forøvrig litt problemer med å matche de fra NM- MM og her inne. Altzheimer light+

Gammel 20-03-07, 16:25   #328
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg vet ikke om jeg har mulighet til å bli med på treff, men likevel er jeg svært nysgjerrig på noen av dere

Desembermamma fordi jeg tror vi har en del felles syn på ting

Gremli Skremli fordi jeg har en sterk formening om hvordan hun er, og har lyst til å finne ut om det stemmer.

Pastill fordi hun minner meg litt om meg selv på noen områder

SpetakkelRandi fordi hun virker utrolig morsom og omgjengelig

Mor til 4 fordi hun har humor og er fra området "mitt"

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:26   #329
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Jeg har møtt mange fra NM her inne allerede, men de som jeg ikke har møtt og som jeg er nyskjerrige på er:

Skilpadda
Madam Mim
Guniss
Misteri
MinaX
Vanilja
Benzo
Kirsebær
Bauche....
.....og mange fler. Det hadde vært artig å treffe flest mulig at dere på treffet. Og selvfølgelig de jeg har truffet fra før av.

Æ gler mæ!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:27   #330
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nå har jeg lest hele tråden () og er litt sur for at jeg IKKE var på nett i går kveld ().

Men.. jeg har allerede rukket møtt ganske mange herfra! Og kunne veeeeldig gjerne tenkt meg møte flere !

Og den festen!! Den har jeg bare SÅ lyst på nå da! Uansett om det blir leirskole eller spa! Og jeg kan gjerne spre både glede og styre en treningsøkt. Og blir så klart med på klinings!

Må også si at jeg gleder meg til en gang å møte:

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

... nei, denne lista blir uendelig lang!! Jeg er nysgjerrig på mange jeg! : oversosial :

Glemte Kirsebær!

Hun gleder jeg meg VELDIG til å møte

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:01   #331
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Mor til 4 fordi hun har humor og er fra området "mitt"

Skulle vært moro å truffet deg også, Vi bor jo bare 20 minutters kjøring fra hverandre så det skulle vært fult mulig å gjennomføre det vel ?

Gammel 20-03-07, 18:02   #332
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva med AK 05?

Ellers er jeg vel ikke etablert nok på FP til at det er noen jeg har rukket å bli mer nysgjerrig på enn andre, bortsett fra de (egentlig ganske mange, tror jeg) jeg kjenner litt fra andre forum.

Og så kjenner jeg Blondie!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 18:12   #333
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Skulle vært moro å truffet deg også, Vi bor jo bare 20 minutters kjøring fra hverandre så det skulle vært fult mulig å gjennomføre det vel ?

Ja, jeg er jo på dine kanter rett som det er, jeg

Gammel 20-03-07, 19:21   #334
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Katrin

Gammel 20-03-07, 21:23   #335
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

JEg er stort sett nysgjerrig på dem jeg kjenner fra et annet forum. De eneste jeg vet jeg har truffet er skilpadda og frost.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:19   #336
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Pastill fordi hun minner meg litt om meg selv på noen områder

AH!!
Bare så si i fra når du skal svippe innom Oslo vettu. Dessuten så kjenner jeg og S.Randi hverandre, så kanskje du får en bonusperson

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:13   #337
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Skilpadda
Madam Mim
Guniss
Misteri
MinaX
Vanilja
Benzo
Desembermamma
Sitron
Fluke
Kirsebær
Bauche....

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 08:12   #338
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

AH!!
Bare så si i fra når du skal svippe innom Oslo vettu. Dessuten så kjenner jeg og S.Randi hverandre, så kanskje du får en bonusperson

Det høres bra ut

Gammel 21-03-07, 08:32   #339
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror sannelig jeg bare har møtt Lenam live. Det burde jeg jo gjøre noe med... :løper inn i trefftrådene:

Jeg glemmer sikkert mange i ammetåkelandet mitt, men jeg er skikkelig nysgjerrig på Myggstykket, Vimsen, Lille Ru, Madam Mim, Sitron, Skremmern, MokkMokk, Safran, Skilpadda og Lille Rosin.

Gammel 21-03-07, 11:39   #340
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Jeg har møtt Vimsen. Så koselig og kjekk dame Ikke skummel i det hele
tatt.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.