|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Navlebeskuende hundeeiereJeg er så utrolig vanvittig lei av hundeeiere som ikke kan fatte og forstå at det finnes mennesker som ikke synes hunden deres er det mest fantastiske i verden. Som ikke liker hoppende, slikkende, hilsende, stinkende fremmede hunder oppi ansiktet. Som himler med øynene når jeg trekker meg unna. Og overbærende sier "Han vil jo bare hilse" og "men han er jo så snill" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Navlebeskuende hundeeiereFy søren så irriterende.
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Navlebeskuende hundeeiereDet er mange av disse der ute. Og neste gang noen sier til meg "men den er ikke farlig" så tror jeg at jeg skal spy litt på de. Jeg er IKKE redd hunder i det hele tatt, men jeg ønsker at ungene mine heller ikke skal være det. Ergo vil jeg IKKE ha hunder som kommer og løper de overende.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navlebeskuende hundeeiereEndelig en artsfrende. Jeg er også lei av hunder, hundebæsj over alt og hundeeiere som ikke forstår at vi faktisk ikke vil ha hunden hoppende over alt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Navlebeskuende hundeeiereZtjerna elsker hunder, han ble heller ikke redd av denne opplevelsen virket det som. Men jeg vet at ikke alle hunder er snill. Ikke alle hunder liker barn. Og denne hunden var rett og slett uforutsigbar. Eieren også |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Navlebeskuende hundeeiereSynd at sånne ødelegger for alle andre som gjør sitt beste og plukker opp møkka etter hunden sin og har hunden sin i bånd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navlebeskuende hundeeiereSkrekk! Så bra at du sa fra!
|
|
|
#9 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Navlebeskuende hundeeiereHer henger det desverre hundeposter i trærne. Jeg skjønner ikke hensikten med å pakke bæsjen i pose før man henger den på trærne.
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Sv: Navlebeskuende hundeeiere
Jeg er litt enig i dette. Jeg har egentlig ikke noe imot hunder, men jeg er ikke overstadig begeistret heller. Det kan virke som om en del hundeeiere tenker at alle synes hunden deres er like elskelig som de synes (ref. hunden i garderoben i barnehagen-tråden).
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Navlebeskuende hundeeiereEr veldig glad for at jeg ikke er som alle andre for jeg lar ikke noen få hilse på min hund uten at det passer for meg og det gjør det som regel ikke når vi er på tur. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Viser tenner
|
Sv: Navlebeskuende hundeeiereDet er slike hundeeiere som ødelegger for alle oss hundeeiere som har et hundehold som ikke sjenerer andre.
|
![]() |
|
|