|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. julihttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10040356 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliDet der har jeg hørt på radioen. Og han beklager i ettertid at de følte det sånn, og måten han ordla seg på. Ehh.. Det kunne IKKE misforstås altså.
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliPer Sandberg er en tufs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliPolitikere som beklager noe er alltid så festlige å høre på. De beklager aldri at de har sagt eller gjort noe dumt. De beklager at andre har oppfattet det slik.
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliNoen politikere skulle blitt beskyttet mot seg selv.
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli
Det er jeg enig med deg i,gitt. Det Per Sandberg sa idag,var litt i overkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliOg Hagen er sur fordi han ikke fikk bli med i Nobelkomiteen. Og jeg? Jeg ler på femte egnet av Knut Nærum: ingen vet hvor Hagen hopper. |
![]() |
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg har tenkt en del på denne saken i dag. Dette ble altså sagt:
Da Gahr Støre på en imponerende avbalansert måte ga et svar til Sandberg, sa Sandberg samtidig noe sånt som at han hadde sagt at de kunne spille offer.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 23-11-11 kl 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
Ja, han imponerte meg.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJaja. Man kan i grunn bare lene seg tilbake og betrakte FrP ta knekken på seg selv. De er grunn sin egen verste fiende.
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
Jeg har også tenkt den tanken. En gang må det jo være nok, selv for FrP-tilhengere. Men når jeg har sneket på hjemmesidene deres, så virker det dessverre ikke slik. Det er hyllest og jubel, og hatefulle ytringer - nærmest uansett hva som måtte ha skjedd. Og sutrete innspill all over om media som er ute etter å ta FrP, om at når folk reagerer på f.eks Sandberg sitt utspill så mobber man faktisk (og slik mobbing kommer fra en kunnskapsminister, gisp!). Det blir interessant å følge utviklingen videre.
![]() |
#18 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg så intervju med en Frp-er på nyhetene for noen dager siden, husker ikke navnet men han hadde visst en ledende rolle i lokalpartiet.
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg og er redd at den jevne "på gulvet" velgeren av Frp sluker dette rått - "alle" er ute etter å ta rotta på Frp. Buhu.
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg er bare dritt lei av FrP.
![]() |
|
|