Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er dine yndlingsskjønnhetsprodukter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 13:00   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er dine yndlingsskjønnhetsprodukter?

Mini og jeg har ryddet i sminkepungen min og jeg ser at jeg trenger litt inspirasjon på makeupfronten. Jeg har noen yndlingsprodukter, som jeg neppe kommer til å bytte ut, men lar meg gjerne inspirere!

Yndlingene mine er:
Hudkrem: Active moist fra Dermalogica
Øyesminke: Quickliner og More than Mascara fra Clinique
Pudder/solpudder: fra Guerlain

Jeg jakter fortsatt på den perfekte øyenkygge, den beste fargede lipglossen/lebestiften og en god concealer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:24   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine yndlingsskjønnhetsprodukter?

Jeg havner alltid på HM sine øyenskygger jeg. Jeg har prøvd de dyre også, men jeg synes rett og slett ikke de sitter noe bedre

Ellers bruker jeg i.d pudder og rouge.
Og Max Factor mascara.

Renseproduktet jeg bruker nå er fra REN, peelingen likeså.
Nattkremen er fra Babor, som kostet nesten 1000 lappen, men jeg er usikker på om den er verdt det.
Skal prøve REN sin når den fra Babor er tom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:31   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

More than Mascara er vel fra Estee Lauder?

Noe slikt finnes ikke. Jeg er notorisk utro på kosmetikkfronten, og tester mer enn gjerne ut nye produkter.

Noen ting jeg liker for tiden (tørr, sensitiv hud både i ansikt og på kropp. Kortklippet, farget hår, fine, myke hårstrå i stor mengde):
Nuxe Crème Fraîche de Beauté dagkrem for tørr hud, og fuktserum. Ingenting har funket tilnærmende like bra, og prisen er også sympatisk, ca. 300 kroner pr. produkt.
Liz Earle Cleanse&Polish rensekrem til ansiktet. Masseres inn på tørr hud og fjernes med fuktig, varm klut. Fjerner ALT av sminke, inkludert mascara (ikke testet på vannfast).
Sebastian Light shampoo og conditioner. Perfekt balanse mellom pleie og rengjøring til håret mitt, som også må tåle gode mengder paste og hårspray.
Fudge Matte Hed paste, til rufsete, kort hår. Gir godt med hold, er i pumpeflaske så man slipper grisete krukker, og veldig drøy i bruk.
Mama Mio Super-rich Body Cream Fantastisk tykk krem til kroppen. Ikke klissete, gir masse fuktighet (i motsetning til for eksempel body butter fra Body Shop), og lukter nydelig i tillegg. Pluss for praktisk pumpeflaske.
Make Up Store blush i fargen Seashell. Totalt idiotsikker til alle hudfarger. Gir naturlig frisk farge i kinnene, og sitter lenge.
Bare Minerals Well Rested Som concealer og øyeskygge, på øyelokket og under øynene. Sitter bombefast og irriterer ikke huden.

Dette er et snapshot av hva jeg er fornøyd med i øyeblikket, men spør meg gjerne igjen om noen måneder.

Gammel 13-11-11, 13:51   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er superfornøyd med øyenskyggen fra Chanel, kajal fra Christian Dior og den dyprensende ansiktsvasken til Mary Kay.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 17:38   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

More than Mascara er vel fra Estee Lauder?

Det er godt mulig. Jeg skrev av fra hukommelsen (og det kan stemme at den er fra Estee Lauder). Jeg sjekket nå og Lash Doubling Mascara heter visst den jeg bruker nå. Den er fra Clinique.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:43   #6
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Rensekrem og dagkrem fra Exuviance
Nattkrem fra Decleor
Foundation fra ID
Paintpot fra Mac + noen øyenskygger i fra samme merke
Eyeliner fra L`oreal
Mascara fra ID
Blush fra Mac og Make Up Store
Fuktspray fra Mac
Settingspray fra Urban Decay (festbruk)
Shampo/balsam fra Redken
Paste fra Redken og Osis
Hårspray fra Redken

Ja, også en topcoat som heter Seche Vite, den klarer jeg meg ikke uten, et vidunderprodukt!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 21:11   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Ja, også en topcoat som heter Seche Vite, den klarer jeg meg ikke uten, et vidunderprodukt!

Skriver under på denne - den har revolusjonert mitt neglelakkbruk ! Helt fantastisk. Lakken tørker på en blink og holder 3x lengre enn før (i mitt tilfelle i hele 4 dager )

I tillegg elsker jeg min Laura Mercier pudderfoundation, som jeg bruker som concealer i T-zonen. Mye bedre enn pudderfoundationen fra Dior som jeg kjøpte i Frankrike nå nylig. Paul & Joe lys øyeskyggebase er også en yndling. Og så mitt arsenal sminkebørster, spesielt concealerbørstene, den runde øyebrynsbørsten, push-liner-børsten og den skrå runde børsten til å duse ut øyeskygge med. Sist men ikke minst er det Blinc mascara. Jeg har vært den utro og prøvd masse andre merker, men kommer alltid tilbake til denne.

Gammel 14-11-11, 22:25   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fantastisk "undermaskara" fra Dior. Vippene blir lange og lekre og maskaraen sitter utrolig godt.

Gammel 21-11-11, 18:01   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet min ultimate øyensyggepalett, Urban Decays Naked Palette.
Den er griselekker og skyggene er veldig godt pigmenterte og sitter vel og lenge.
http://www.urbandecay.com/naked-pale...efault,pd.html

Jeg har også, etter lang leting funnet et solpudder som ikke svir eller har skimmer i seg.
Det er noe kakaogreier i det som gjør at det lukter kakao, og det er eneste minuset.
Too Faced Chocolate Soleil:
http://www.makeupmekka.no/chocolate-...too-faced.html

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:18   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Nuxe Crème Fraîche de Beauté dagkrem for tørr hud, og fuktserum.

Hvor kjøper du disse produktene?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 19:37   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hvor kjøper du disse produktene?

Jeg kjøpte hos en liten Esthetique-butikk på det nærmeste kjøpesenteret.

Og jeg er stadig like fornøyd.

Gammel 23-11-11, 18:54   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har prøvd veldig mange mascaraer, men havner alltid tilbake til Max Factor Masterpiece. Vil ha lange vipper, og denne funker utmerket på meg.

Leter også litt etter gode øyenskygger, som dekker, varer og ikke drysser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 19:02   #13
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg har prøvd veldig mange mascaraer, men havner alltid tilbake til Max Factor Masterpiece. Vil ha lange vipper, og denne funker utmerket på meg.

Leter også litt etter gode øyenskygger, som dekker, varer og ikke drysser.

Se på den jeg anbefaler et par innlegg over her.

Gammel 24-11-11, 00:15   #14
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Se på den jeg anbefaler et par innlegg over her.

Fant den og skal prøve!!!

Gammel 24-11-11, 00:18   #15
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søvn!!
Å, som jeg elsker søvn!! Jeg gjør bare så alt for lite av det. *overtrøtt og flåsete her jeg sitter*

Gammel 24-11-11, 10:11   #16
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Søvn!!
Å, som jeg elsker søvn!! Jeg gjør bare så alt for lite av det. *overtrøtt og flåsete her jeg sitter*

Søvn på boks hadde vært noe.

Jeg elsker scrubsettene (ansikt, lepper, hender) til Mary Kay.
Øyenskygge og neglelakk fra Dior.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 10:18   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ID bare minerals foundation

Chanel mascara Sublime de Chanel

Guerlain solpudder

Chanel neglelakk

Deborah Lippmann neglelakk

Når det gjelder ansiktsmasker har jeg forsøkt mye forskjellig, fra dyrt til billig. Synes faktisk disse fra dette merket funker ganske greit.

Denne shampooen og balsamen bruker jeg nå, er bra fornøyd med de til mitt litt tørre hår med lyse (blekede) striper. Sebastian Penetrait.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 24-11-11 kl 10:27.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 10:58   #18
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Det må bli Estee Lauder "Idealist". Det er bare ren skjær luksus og smøre seg inn med denne kremen hver morgen. Den er ikke billig men jeg passer på å kjøpe de store flaskene som er på taxfreen på Gardermoen, den holder i 3 mnd og er utrolig drøy i bruk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg estee.jpg (20,6 KB, 6 visninger)
Gammel 03-12-11, 22:39   #19
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har funnet min ultimate øyensyggepalett, Urban Decays Naked Palette.
Den er griselekker og skyggene er veldig godt pigmenterte og sitter vel og lenge.
http://www.urbandecay.com/naked-pale...efault,pd.html

Denne kom i dag. Kjøpt fra England, og ankom uten krav om noe ekstra.
Gleder meg til å prøve. Den så jo bare lekker ut i sin sirlige eske. Eldstemor her syntes jeg var sååå heldig.

Gammel 04-12-11, 00:32   #20
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Denne kom i dag. Kjøpt fra England, og ankom uten krav om noe ekstra.
Gleder meg til å prøve. Den så jo bare lekker ut i sin sirlige eske. Eldstemor her syntes jeg var sååå heldig.

Håper du liker den like godt som meg.
Jeg bruker denne til hverdags og fest og er strålende fornøyd

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.