|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli
Er det de samme menn som skummer over i raseri over mørkhudede overfallsvoldtektsmenn, mens de i neste øyeblikk "forsyner" seg med damer med høy promille på fest? :full av fordommer:
![]() |
#42 |
Drømmer
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliSiv Jensen: - Ap bruker hersketeknikker for å styre debatten |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg blir ikke overrasket over at ne fra FrP kan komme med en sånn kommentar.
![]() |
#44 |
Ekvilist
|
Er hun blind?
![]() |
#46 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hadde i grunnen vært det beste som kunne skje.
![]() |
#48 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliDet er da bare Frp'ere som kan være virkelige offere. De andre bare hermer, og det er ikke lov. Så det så.
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliEnten så er det ingen på dette forumet som sympatiserer med FrP eller så holder vedkommende kjeft i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliLommelun: det blir ikke i samme leia.
![]() |
#53 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliIngenting overrasker meg fra den kanten. Og jeg tror dessverre at dette går velgerne hus forbi. De bare hører det de vil høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg kan ha og har liberalister nær meg som jeg er ufattelig glad i. Men de har gitt opp å stemme på Sandberg og koseklumpene hans da. |
![]() |
![]() |
#57 |
Whatever, never mind
|
Javel? Jeg ønsker ikke venner som vil meg vondt. Og selv om man bare er enig i deler av partiprogrammet så støtter man alt ved å stemme på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Iflg Wikipedia så fikk FrP 22,9% av stemmene ved stortingsvalget i 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliVel. Personer som støtter et så fordomsfullt parti ønsker jeg ikke å ha et forhold til. Hvordan kan jeg hygge meg i noens selskap når jeg vet de støtter en partipolitikk som helst ser at jeg forlater dette landet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Det vet jeg ikke hvordan du kan, men for egen del så hygger jeg meg med noens selskap utifra hvordan dem er som personer... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|