|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
McDonald's-bursdagDere skjønner Hedda er invitert i bursdag til en jente fra barnehagen som fyller 6 år på lørdag, og feiringen skal forgå på Mc Donalds. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Mc Donalds bursdagI utgangspunktet ville jeg ikke holdt bursdag på McD, selv om jeg faktisk liker maten der. Men om det var det eneste barnet mitt ville, så hadde jeg ikke sagt nei. Bursdag handler om å gjøre stas på og la de velge hvordan de vil feire dagen.
|
|
|
#3 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mc Donalds bursdagJeg synes ikke at hamburger og pommes frits er noe å ta på vei over når det er bursdag. Det er selvfølgelig ikke noe man spiser hver uke, men en gang i blandt er ikke farlig. Er vel heller et fåtall av 6 åringer som aldri har spist hamburger? Eller er jeg på bærtur?
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Mc Donalds bursdagDen eneste gangen en av mine har vært i McDonald's bursdag, var i en seksårsdag. Jeg tror det er den alderen som er passe, faktisk. For de eldre blir lekerommet der litt barnslig/kjedelig, tror jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mc Donalds bursdagJentungen var i sin første Bergbysbursdag for et par uker siden. Tror hun syntes det var gøy (virket slik, jeg og broren var også der men satt et annet sted å spiste).
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Mc Donalds bursdagJeg kommer til å juble for hvert år Poden vil feire dagen sin andre steder enn hjemme.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mc Donalds bursdagMc Donalds feiring er ikke noe jeg velger for mine jenter. Da synes jeg det er mange andre hyggeligere alternativer.
|
|
|
#8 |
|
Helt konge
|
Sv: Mc Donalds bursdagSelvsagt kan nok det å ha plass nok til å ha bursdagsfeiring hjemme være et argument for å arrangere festen et annet sted. Dette gjelder nok spesielt her i Oslo. De fleste bursdagene Hedda har vært i har vært i barnehagen. Vi får leie barnhagen for 200,- og det er jo veldig praktisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Mc Donalds bursdagJeg er ikke uvettig begeistret for sånne bursdager, men lar de nå gå om det er sånn da. Skjelden noen her ute har det, vi bor for langt unna. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mc Donalds bursdagJeg hadde ikke reagert på det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Mc Donalds bursdagSær som jeg er synes jeg ikke noe om slike bursdager, og ungene mine er heldigvis enige med meg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Mc Donalds bursdagMin eldste feiret bursdag på McDonalds da han fylte 6 fordi det var det han ønsket seg. Det er gjerne rundt den alderen hvor det er stas og jeg forstår ikke hvorfor det skal være noe verre med McDonalds enn en hjemmebursdag med godteposer full av syntetisk dritt-godis? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Mc Donalds bursdagBursdag er bursdag. Det er forskjellig hvor folk velger å feire det. Hadde ikke reagert på det, selv om jeg ikke ville gjort det slik selv.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Mc Donalds bursdagLillegutt var i en 5-årsdag på McDonalds for en måneds tid siden (det var første gang han var der). Jeg liker absolutt ikke det stedet (eller slike steder i det hele tatt), og vaklet en del mellom å håpe at han fikk det fint og å håpe at han ville foretrekke "gammeldags" bursdag med sjokoladekake.
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Mc Donalds bursdagForstår godt at det skurrer for deg, Heiko.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Mc Donalds bursdagVille latt han gå. Er noens bursdag dette. Dumt om barna ikke kommer. |
|
|
|
![]() |
|
|