|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Jeg vurderer å reise med lillegutt til Kristiansand Dyrepark i påsken og bo på Rica Hotel ved inngangen. (hyttene+kardemomme by åpner ikke før 1. mai). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Vi er vel mest ute etter dyrene egentlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Ok! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Jeg har ingen erfaringer med påsketur til Dyreparken, men jeg synes stort sett det har vært levelig der de gangene jeg har vært der i sesongen også. Ville tro påska er rimelig rolig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Det kan være endel folk i parken i påsken, men det er langtfra så folksomt som på sommeren. Våren er en fin tid i dyreparken, spesielt for barn under skolealder. De synes jo ofte at dyrene, Gompeland, toget og lignende er det gøyeste uansett
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?
Det var lurt! Jeg skal ringe og forhøre meg |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Vel, det var litt mange ting som ikke svarte til forventningen. Jeg følte på ingen måte at standard og service svarte til det vi betalte. Vi hadde familierom. Vi hadde presistert hvor gamle barna var da vi bestilte, likevel måtte niåringen sove i en seng som var en halvmeter for kort for han. Han er forholdsvis liten for alderen. Det var ellers en del andre småting som skapte irritasjon. Jeg har hørt om mange andre som er fornøyde, så det er mulig vi var ekstra uheldige. Vi har bodd på Hamresanden et par ganger, men det er jo greit å bo nærmere parken hvis det bare er Dyreparken man skal besøke. Tror vi kommer til å prøve oss på det hotellet på den andre siden av veien ved parken neste gang vi skal dit.
|
|
|
#10 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Det jeg har hørt om hotellet er at rommene er SMÅ, og veldig barnerettet. Vogn er det ikke plass til på rommet, de må plasseres på et eget "vognrom" et annet sted.
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Endte dere opp med å dra til dyreparken i påsken i fjor. Vi vurderer å reise dit i påsken i år. |
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Vi hadde det veldig fint |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Tusen takk for svar. |
|
|
|
#17 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Vi har hytte i nærheten, og pleier å innlede sesongen med en tur i påsken. Det er ikke veldig mye mennesker, en det er jo også begrenset med aktiviteter i forhold til høysesong.
|
|
|
#19 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Vi var der i påska i fjor, med toåring. Det var supert. Det meste av fritidsparken var stengt, men vi var der for å se på dyr. I følge dyrepasseren var våren den beste tida å se dyrene, for de er ikke så sky som de blir av sommerstresset, dessuten er de så livlige og aktive siden det er brunsttid for mange av dem. Vi skal dit denne påska også, med treåring og baby.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?Da har vi booket rom for 2 dager i påsken på Rica dyreparken. |
|
![]() |
| Emneord |
| dyreparken |
|
|