Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

McDonald's-bursdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 22:25   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mc Donalds bursdag

Junior var i fjor i en 6 års dag til en venn på MCDonalds og ungene hadde det gøy da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:26   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Synes det har "tatt litt av" med "happeningsbursdager" og pizza-/burgerbursdager ... 1000-lappenen flyr fort.

Ungene er stadig invitert til slike (Prinsessa skal på Burger King i bursdag på lørdag), og jeg har ikke inntrykk av at det er så veldig stas. Mine unger har aldri bedt om slik feiring, men vi går ofte ut og spiser (familien) på ungenes bursdag. Da blir det ofte Peppes eller Dolly.

Mine unger synes det er koselig å be klassevenner/barnehagevenner hjem, og jeg og mannen synes det er koselig å lage til bursdagsfest. Da vi var studenter og bodde trangt leide vi felleshuset i studentbyen eller barnehagen for feiringen.

Gammel 20-03-07, 22:26   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke til å arrangere bursdag der for mine barn, men helt greit hvis de blir bedt dit, selvfølgelig får de gå og jeg håper han får det moro.
Jeg liker Macern selv jeg, en gang ca hver 4. måned. S på 2 år har vært der 3-4 ganger, og liker ballongene bedre enn burger foreløpig, men det endrer seg vel.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:26   #24
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg deler din skepsis. Det er dessverre veldig vanlig her med sånne bursdager.

Gammel 20-03-07, 22:28   #25
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes forøvrig ikke det er for tidlig med intro til den typen mat eller feiring da (det sier seg vel selv, siden min 2-åring debuterte på Macern for flere måneder siden ). Det er jo en selv som foreldre som avgrenser videre, og selv om hun er i en bursdag der nå trenger man hverken spise der selv eller feire der.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:28   #26
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke nektet ungen å gå nei. En ting er hvilken fødselsdag man selv velger å stelle i stand for sine barn, en helt annen diskusjon blir det om man nekter å la barnet gå når andre velger et alternativ som man selv ikke ville ha valgt....

Jeg er ikke glad i fødselsdager på Mc`Donalds, men måtte svelge en gedigen kamel så sent som i januar dette året. Da ble nr tre 6 år og alt han ønsket seg i hele verden var å feire barnebursdag på Mc`Donalds!

Jeg sa til meg selv at jeg kanskje var en ok mor som lot han få lov....selvom.....

Gammel 20-03-07, 22:30   #27
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan jo ikke bake, og tenker med skrekk og gru på den dagen jeg må lage barnebursdag.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:32   #28
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg kan jo ikke bake, og tenker med skrekk og gru på den dagen jeg må lage barnebursdag.

Det kommer til å gå kjempefint!

Gammel 20-03-07, 22:33   #29
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og prestasjonsangsten blir ikke mindre om du går inn og henter inspirasjon i kake-tråden her på forumet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:35   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, men om du begynner å øve deg med en gang blir det sikkert en vellykket bursdagsfeiring!

Gammel 20-03-07, 22:37   #31
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Liker ikke McDonalds-bursdager eller annen take-awaymat til barn, men hadde nok sendt henne avgårde.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:47   #32
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Etter at jeg var alene med 18 viltre 6 åringer da storesøster fyllte 6 år, så bestemte jeg meg for å aldri mer ha bursdagsfeiring hjemme. Vi har feiret på bowlingen, minigolfbanen, i fjor var vi på Mc Donalds, og i år var det igjen duket for feiring hjemme. I følge storesøster så var feiringen på Mc donalds den kjedeligste av dem alle, og hun vil ha alle de neste bursdagsselskapene sine hjemme da det var gøyest.

Gammel 20-03-07, 23:17   #33
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Min eldste feiret bursdag på McDonalds da han fylte 6 fordi det var det han ønsket seg. Det er gjerne rundt den alderen hvor det er stas og jeg forstår ikke hvorfor det skal være noe verre med McDonalds enn en hjemmebursdag med godteposer full av syntetisk dritt-godis?

Nå er jeg kraftig motstander av godteriposer i bursdager også da. Makan til tøys! En pose godteri overlevert til en allerede sukkerhøy festdeltager på vei ut døra - ren idioti! (og der tok jeg av!)

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:23   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nå er jeg kraftig motstander av godteriposer i bursdager også da. Makan til tøys! En pose godteri overlevert til en allerede sukkerhøy festdeltager på vei ut døra - ren idioti! (og der tok jeg av!)

Hehe. Da Emma fylte to år, laget jeg til "godtepose" med en liten bamse, ballonger, en fløyte og noe greier. Foreldrene var helt sjokkerte. HELT sjokkerte.

Gammel 20-03-07, 23:38   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bake, men blir neppe noen populär bursdagsarrangör av den grunn - i alle fall ikke blant foreldrene. Med gru ser jeg for meg det lurvelevenet som vil oppstå på nettfora og andre steder når det kommer for en dag at barna har fått servert kaker med sukker.

Jeg er for övrig på McDonald's stadig vekk, da de har sabla god is.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:41   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: McDonald's-bursdag

Jeg synes ikke det skurrer i det hele tatt, og hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende jentungen dit.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:42   #37
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Og prestasjonsangsten blir ikke mindre om du går inn og henter inspirasjon i kake-tråden her på forumet.

Jeg holder meg unna. Det er tryggest.

Jeg bakte ei eplekake for en fem-seks år siden. Det er den eneste kaka jeg har bakt siden jeg bakte marmorkake på skolekjøkkenet i 8.klasse. Det er vel omtrent 18 år siden, tenker jeg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 00:00   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Storebror på 4 har vært i en slik bursdag en gang. Fullt forståelig - foreldre med 4 barn og oppussing hjemme.

Personlig liker jeg hjemmebursdager best, men jeg har ikke så store problemer med McD at jeg ville ha nektet noen av barna mine å gå. Det tenker dere vel ikke?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er også kraftig motstander av godteposer - særlig de som blir gitt i hånda på vei hjem. "Værsågod lille venn, spis deg totalt hyper foran øynene på misunnelige søsken". Hittil har det ikke vært godteposer i våre bursdager, men før eller seinere må jeg vel ta et valg. Kjipeste dustemamma'n i verden, eller resignert kameltyggende eks-idealist.

Gammel 21-03-07, 00:01   #39
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, godteposer er noe ordentlig dusteri. Vi hadde pinjata, vi - og så fikk de spise så mye de orket før de gikk hjem.

Gammel 21-03-07, 05:14   #40
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: McDonald's-bursdag

Jeg er meget skeptisk til slike, hadde ikke latt mine unger feire der, men jeg ville ikke nektet dem å gå i andres bursdager der. (selv om jeg ikke hadde likt det, overhodet)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.