|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderalle muslimer jeg vet om har islam som religion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderIslamisme betegner politiske ideologier basert på islam. Den innebærer at islam ikke bare er en religion som skal tros og praktiseres av muslimer, men også et politisk system som muslimer bør tvinge staten til å innføre. Til forskjell fra ikke-islamistiske muslimer, mener islamister at muslimer bør drive fram en revolusjon for å få staten til å bli en islamsk stat, enn å leve et liv i harmoni med staten og være opptatt av å bli islamsk selv. Tilhengere av islamisme ville styrke religionens stilling i samfunnet, de mener at staten bør styres etter islams hellige bok; Koranen. Menn og kvinner skal ha de rettighetene som Koranen foreskriver dem.
![]() |
#65 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderJa, islamisme, ja, men når folk snakker om islamister, er jo det litt annerledes enn islamisme, fordi man tenker på islamister som "mennesker som følger islam, og som lever etter Koranen slik den ble skrevet på 600-tallet", sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderJeg syns det er viktig å legge vekt på normal folkeskikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]()
Ja, "dem har utelagt mye".
Det er helt riktig! Du starter ikke helt på scratch! Sist redigert av TBM : 20-03-07 kl 21:25. |
![]() |
![]() |
#68 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderog nå før dette blir en skikkelig stor sak, noe det ikke var ment til. trekker jeg meg tilbake til min lille hule og forblir i mine filosofiske tanker om global oppvarming osv osv... he he neida. skal bestille pizza og slenge meg inn i senga som skriker etter meg. Natta folkens, diskuter videre til fingra detter av dere :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: "Fredning" av bildetråder
Det sier jo litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderEn skrytetråd er en skrytetråd. Man er stolt av barnet sitt og ønsker å dele det med andre. Har man noe negativt å komme med så tar man det i en annen tråd eller via PM. Så enkelt er det egentlig.
![]() |
#72 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderHer kommer AvivA og sier så voksent at alle må glemme, være venner og gå videre. Men hevnprikke, se DET kan barnerumpa, gitt!
![]() |
#73 |
navnet sjemmer ingen
Jeg kom plutselig på en gang jeg laget et lite rabalder i en billedtråd på NM. Jeg husker at det gjorde godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Fy, da. Hva gjorde du nå?
![]() |
#76 |
Absolut ateist
|
Siden hun hevnprikker, så antar jeg at jeg rødprikket. Tror du ikke.
![]() |
#77 |
Absolut ateist
|
Er det du som står bak den berømte is-tråden, som til og med jeg har hørt om?
![]() |
#79 |
navnet sjemmer ingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Fredning" av bildetråderJa, jeg har vel kommentert det en gang når folk legger ut bilder av hysterisk gråtende barn på sykehus/legevakt, sånn istedet for å ha ungen på fanget og trøste, liksom.
![]() |
|
|