Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage]Syrinen min er full av nye skudd (bladknopper)

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-11, 23:15   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage]Syrinen min er full av nye skudd bladknopper.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg er virkelig ikke noe hagemenneske. Men syriner regner jeg som ugress. De har tildels tatt over hagen min, og jeg er lite fornøyd.

Så mitt stalltips: Dine syriner vil overleve og du har null og niks å bekymre deg for i så henseende. Kom tilbake om et par-tre-fire år, så kan vi diskutere om du skal bekymre deg for at du så villig plantet syriner.

Jeg har en stor, flott syrin på baksiden. Det var jo derfor jeg plantet to nye foran huset og. Går det an å ikke like syriner?

Ellers er det skuffende lite som trives i den leirete jorda vi har her, alt jeg gjerne skulle hatt vil helst ha godt drenert jord.

Men da er det håp for den da? Den andre jeg plantet har ingen skudd. Snodige greier. (Men det er to ulike typer da.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.