Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal til California i juni!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-11, 18:03   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Stort smil

Vi skal til California i juni!

Flybilletter er kjøpt og betalt, visum er ordnet og hotell tar vi litt mer på sparket. (Kommer til å bestille overnatting til første natten men resten tror jeg vi kommer til å ordne underveis.)

Har aldri vært i USA før, så jeg gleder meg som en liten unge!

Mannen har bodd i San-Fransisco-området så han gleder seg også naturligvis og har masse å vise frem.

Å, jeg skal til California!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 18:08   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal til California i juni!

Vi har også California-planer til sommeren. Tre uker i juli

Gammel 25-11-11, 18:29   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg skal reise herfra i mars. Dere får legge turen innom Santa Cruz, fineste lille kystbyen.

Gammel 25-11-11, 18:52   #4
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var i Sacramento-området i en snau uke sommeren som var, med en svipptur innom San Francisco. Gled deg, vi elsket den byen!

Gammel 26-11-11, 22:32   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi gleder oss utrolig mye, både store og små.
Vi tenker å ikke bestille hotell på forhånd annet enn første natten, etter tips. Det er et godt tips, eller? (Jeg tenker jo at det er veldig greit, for da kan vi legge opp akkurat som det passer oss underveis. Men samtidig er vi jo avhengig av et sted å sove hver natt. )

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Mens jeg skal reise herfra i mars. Dere får legge turen innom Santa Cruz, fineste lille kystbyen.

Det skal vi prøve på. Det er så mye vi har lyst til å se at jeg skjønner ikke hvordan vi skal rekke alt på tre uker.
Dere vil hjem til Norge igjen, altså? Eller kanskje ikke?
Jeg er redd for at om jeg hadde flyttet herfra hadde jeg aldri kommet tilbake... (Bodde 6 år i utlendighet frem til jeg var 12 og savner det fortsatt, selv etter så mange år.)

-Pippi
Gammel 26-11-11, 22:38   #6
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Vi var i California i fjor, det var fantastisk!!

Vi hadde booket første natta for å ha et sted å kunne hvile ut etter reisen. Så tok vi ting etterhvert, hadde aldri problem med å få overnatting. Vi kjørte LA-LV-Death valley-Yosemite-San Fransisco-kystveien ned til LA igjen. Fantastisk tur med mange opplevelser.
Vi skal garantert tilbake igjen

Gammel 26-11-11, 22:58   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Vi var i California i fjor, det var fantastisk!!

Vi hadde booket første natta for å ha et sted å kunne hvile ut etter reisen. Så tok vi ting etterhvert, hadde aldri problem med å få overnatting. Vi kjørte LA-LV-Death valley-Yosemite-San Fransisco-kystveien ned til LA igjen. Fantastisk tur med mange opplevelser.
Vi skal garantert tilbake igjen

Så bra, da var det nok et godt tips.

Har utrolig lyst til å ta turen til LV, men er litt usikker på om det blir denne gangen. For det blir nok flere turer tenker jeg.
Vi hadde gjerne flyttet hadde muligheten bydd seg, og det sier jeg uten å ha vært der engang.

-Pippi
Gammel 26-11-11, 22:58   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh! Heldige dere. Herlig å ha ferier i boks så tidlig, da har man virkelig noe å se frem til.

Gammel 26-11-11, 23:01   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Åhh! Heldige dere. Herlig å ha ferier i boks så tidlig, da har man virkelig noe å se frem til.

Jepp.

Og jeg har mistet mannen min til PC'n de neste 7 månedene tror jeg. Han kommer nok til å vite ned i hver minste detalj hvilke muligheter som finnes i hele California.

-Pippi
Gammel 26-11-11, 23:07   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Vi skal forresten fly med Virgin-Atlantic, noen som kjenner til de? Det ser jo bra ut, men bilder på internett og virkeligheten er jo ikke alltid samme sak...

-Pippi
Gammel 27-11-11, 09:51   #11
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er lurt å ha en adresse til første natten. Da unngår du ubehageligheter i immigrasjonen
Svigerforeldrene mine husket ikke adressen vår da de kom på besøk til oss. De ble stanset i immigrasjon og vi ble hentet inn fra annkomsthallen......de så nok veldig skumle ut.......

Jeg har bodd flere år i USA og savner det hver dag. Vi skal tilbake i 2013

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.