Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøper dere "gamlisgodteri"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 11:49   #141
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Kamferdrops brukte pappa alltid å ha i innerlomma i jakka si, men det er lenge siden nå. Furunålskamfer var favoritten.

Ah, det er kanskje de jeg mente ja. Eksisterer de lengre tro?

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:09   #142
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg glemmer aldri Malkyl. Det hadde mamma alltid i vesken sin,gjerne iblandet en aldri så liten dose tobakk,siden tobakkspakken hadde for vane å drysse litt,så Malkyl med tobakksrusk,barndomsminner. Selv om man måtte skylle de før man puttet de i munnen om det ikke var en ny pakke,så var det å snike seg i mammas veske og stjele et drops noe jeg aldri glemmer følelsen av.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:45   #143
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste som er verre i godteri enn søtt likørgriseri, mint eller kamfer, må være honning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 02:04   #144
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg kan finne på å kjøpe maltblokker og kongen av Danmark, men det skjer nok bare et par ganger i året.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 02:10   #145
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Kongen av Danmark er god, men kjøper det ikke. Samme med opera mints, bridgeblanding og mandelstang. Cuba har jeg kjøpt, men det er lenge siden nå. Men jeg er ikke kresen: dersom du setter det føre meg så spiser jeg gjerne..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 00:44   #146
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Når jeg tenker på det, alle forholdsvis nye godterier er i grunnen representert med fjortisreklame? Bortsett fra Bocca som prøver å være sensuell og eksklusiv, er jo det hele veldig barneorientert.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 00:48   #147
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lohengrin og mandelsteng må jeg ha en sjelden gang. Toppris og peanøttkubbe går også i den kategorien.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.