|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg fikk et snev av dårlig samvittighet her i kveld da ungene hadde sovnet og jeg kom på at det var sånn adventssøndag med tenning av lys og sånt.
|
|
|
#2 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Etter å ha pakket inn mætti pakker i flere år, spurte jeg pent ungene hva de ønsket seg. De syntes det var like moro med "leke"-kalender, så vesla får My Little Pony, og guttungen ville ha lego. Mye bedre for mor! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Egentlig henger jeg opp alle pakkene, dvs, det var de årene jeg hadde oversikt over hvor den kalenderen min mor har sydd til meg var. Siden jeg er litt surrete av meg har den ikke vært i bruk de siste to årene, da har jeg brukt kleshenger, for det var det jeg fant.
|
![]() |
|
|