Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 21:47   #21
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

I sofaen? Eller hva med en hylle eller skuff på badet? Kan den ha falt ned i et par støvler/sko?

Gammel 27-11-11, 22:37   #22
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hva heter appen? Jeg legger fra meg telefonen over alt, så den trenger jeg virkelig

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det positive er at nå har du knallargument for å handle en iphone. Den kan lokaliseres selv om den er på lydløs.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:50   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Inni kjøleskapet? :btdt:

Gammel 27-11-11, 23:39   #24
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

I lekekassen.

Gammel 28-11-11, 08:51   #25
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hmm, denne app'en burde jeg kanskje ha som stadig er på leting etter min tlf. Men igjen, hva hjelper det å kunne sende sms når man har bare den ene tlf som er borte. Da er jeg vel like langt.

Jeg får mannen til å sende en SMS, men er jo ikke alle som har mann heller da. Kan også bruke Størsta sin tlf om det blir nødvendig.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 08:58   #26
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser et mørkt sted. Bokstaven B. Og grønt. Samt lyden av vann og stein.

Jeg ser at Snaasamannen ville sett det samme om du hadde spurt ham saa det trenger du ikke.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 09:04   #27
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Jeg har også finni igjen min inni kjøleskapet en gang...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 09:13   #28
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Har legg gjennom hele huset. I kjøleskap, skittentøysdunker, jakker, i bilene, klesskapene, skuffer, under trappa, ja overalt.

Du glemte vaskemaskinen. Tror jeg har funnet to mobiltelefoner der

Og en gang mistet jeg mobiltelefonen. På bakken. Desverre var den flat da jeg fant den. For jeg hadde rygget over den

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:07   #29
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den ligger selvsagt på det stedet du er helt sikker på at den ikke ligger.
Eller så glemte du den ikke i går, men har den liggende i veska.

Gammel 28-11-11, 11:52   #30
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

I brødboksen. Sammen med brunosten

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 12:50   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I undertøysskuffen eller i skapet på badet... Eller sjekk i gangen.

Gammel 28-11-11, 12:59   #32
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det er hull i foret i veska, så den har havnet inni der.

Gammel 28-11-11, 13:02   #33
Malama

Malama sin avatar

Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Du sier at du sa i bilen at du hadde glemt den.
Det visste du fordi du ikke fant den i veska, eller fordi du kom på at du ikke hadde tatt den med?
Derosm du kom på det 8og har sjekket at du ikke husket feil) hadde du planlagt å ta den med, type lagt den frem? eller hadde du helt glemt å ta den med fordi du ikke hadde tenkt på mobilen i det hele tatt før du dro, type "ligger hvor nå enn du sist brukte den, som kan være mange, mange timer før avreise"?

Gammel 28-11-11, 13:37   #34
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Du sier at du sa i bilen at du hadde glemt den.
Det visste du fordi du ikke fant den i veska, eller fordi du kom på at du ikke hadde tatt den med?
Derosm du kom på det 8og har sjekket at du ikke husket feil) hadde du planlagt å ta den med, type lagt den frem? eller hadde du helt glemt å ta den med fordi du ikke hadde tenkt på mobilen i det hele tatt før du dro, type "ligger hvor nå enn du sist brukte den, som kan være mange, mange timer før avreise"?

..eller; glemte du å ta den med - fordi du ALLEREDE hadde mistet den!?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 13:40   #35
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Dere er sabla gode på å komme med gode råd her.
Eller så har dere funnet ting på de merkeligste steder.

Her er vi overbevist om at husnissen har vært på besøk.
For etter å ha lett oss igjennom soverommet fem ganger hver sånn ca, ligget der i en hel natt og en lang morgen, ja, så fant vi den under puta til mannen.
Er det mulig sier nå jeg. Han kjente den med en gang han la seg ned, og da hadde han som sagt ligget der natten før.
Jeg har endevendt senga, kikket til og med inni dynetrekkene. Og det siste stedet jeg husker den lå var i fotenden, oppå dyna mens jeg romstrerte i klesskapet lørdag morgen.

Jaja, husnisse eller ikke, rart var det, men nå har jeg i alle fall telefonen min på plass.

Gammel 28-11-11, 13:41   #36
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

I bilen husket jeg at jeg ikke hadde husket å legge den i veska ja. Men jeg kunne ikke huske om jeg hadde tatt dem med meg rundt i huset før vi dro.

Gammel 28-11-11, 13:42   #37
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Fine greier!

Og ble du sånn forbigående superhappy over at du hadde mange ubesvarte anrop og et øyeblikk følte deg populær?

Gammel 28-11-11, 13:47   #38
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Jeg hadde 27 ubesvarte.
Men alle og hver eneste en var fra mannen.

To meldinger, en streng en fra mannen om at telefonen innehold verdifulle bilder for eieren, og at det var bare å sende dem over. Telefonen dret vi i.
Og en fra pappa om å kjøpe med dagbladet og to entrecote.

Så ja, megapopulær.

Gammel 28-11-11, 13:56   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-11-11, 14:01   #40
Malama

Malama sin avatar

Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kjekt at du fant den, i alle fall.

Jeg har håp om å igjen få legge hendene rundt min igjen også, etter nesten to mnd fravær. Den ligger dog ikke under puta til mannen, den har vært på verksted.

Under puta til mannen befinner hans telefon seg fast, så han ville ikke reagert på om min var der, tror jeg. Under mine pute fant jeg i dag et lite trafikkskilt i tre, tilhørende guttungens togbane. Jeg finner regelmessig klær der (jeg kler av meg når jeg ammer Mikro på kvelden, og tar visst ofte ikke på meg igjen alle lagene når jeg går opp igjen. Etter å ha sovnet, for mobilen min som jeg holdt meg våken ved å spille på, har jo vært borte i to mnd!)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.