|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Jeg sitter i åpent landskap, hvilket tidvis innebærer en del forstyrrelser og ganske ofte trenger jeg å konsentrere meg mer enn jeg klarer.
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Yann Tiersen, Anna Ternheim, St. Vincents og Ane Brun har jeg på spillelista mi nå. Det meste er ganske rolig og behagelig musikk.
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Jeg har Mozart eller Vivaldi på øret når jeg jobber.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Röyksopp, spesielt Senior. Og alt av klassisk. Jeg må høre på instrumentalmusikk for ikke å bli sittende og konsentrere meg om hva som synges i stedet for det jeg jobber med.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Jeg digger forresten denne: (Kilde: youtube.com) Utrolig deilig å høre på når man skal fordype seg i noe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Øystein Sævågs Bridge er nydelig instrumental.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Eg liker instrumentalmusikk eller musikk med lite tekt, når eg skal konsentrere meg, for då blir eg ikkje opphengt i tekstane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Jeg hører aldri på musikk når jeg jobber, men mange i avd gjør. Hvordan klarer dere det? Jeg må ha det stille når jeg jobber, i alle fall relativt stille.
![]() |
#16 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?
Det kommer an på type jobb kanskje? Hvis jeg skal lese dokumenter må jeg ha det stille. Men jeg jobber mye i excel og sitter og beregner ting og tang.
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
Eg har ein kollega som snakker med seg sjølv, og det er lettare å konsentrere seg med musikk på øyret enn med forstyrrande kommentarar. Så eg har lært meg å høyre på musikk, for å lukke ute anna uro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Musikk i landskap er et must, hos oss er det aldri stille......, stjeler litt tips her jeg også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Musikk på øret på jobb. Anbefalinger?Jean Michel Jarre har gitt ut masse som passer som bakgrunnsmusikk, syns jeg.. (Kilde: youtube.com) Ellers kan man kanskje kjøpe litt "hvit lyd" som de med tinnitus bruker.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sitter og i åpent landskap, stort, så ikke så stille her heller. Mulig jeg burde prøve musikk. Sitter og leser dokumenter og beregner krav, så endel tankevirksomhet og analyse.
![]() |
|
|