|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Vaskehjelp til julegave til min koneHeia, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneIkke at jeg har noe med det. Men det er ganske sikkert en fantastisk idé om det er utenom andre gaver og en slags ekstra juleoverraskelse.
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg hadde blitt dypt fornærmet om jeg hadde fått vaskehjelp som julegave, og hadde helt sikkert tatt hevn neste gang mannen min skulle få gave *snurt* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone
Ørliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg hadde blitt knallfornøyd med vaskehjelp. Så lenge det var en som kom hver uke, ikke bare en gang. Men så er mannen dårligst i verden på gaver også da, så jeg har ikke så høye forventninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg er en enkel sjel, så jeg hadde blitt superglad for vaskehjelp. I alle fall dersom jeg hadde vært den som hadde stresset over at husket ikke ble vasket ellers.
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
Hvis så var tilfelle ville jeg satt størst pris på om de andre i huset skjønte at de burde ta i et tak de også. Vaskehjelp betalt ut av fellesøkonomi ville jeg ikke satt pris på.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg har ønsket meg vaskehjelp i julegave jeg - en som kan komme og vaske ned kjøkkenet vårt.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneJeg ønsket meg vaskehjelp i julegave jeg også, og når har jeg fått det! Hun kom første gang i dag. Knallfornøyd med den julegaven jeg også.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
Nah, jeg ville blitt glad for at noen tok tak og ordnet opp. For vår del vil jo alle gaver betales fra fellesøkonomien, så det ville ikke være noe forskjell på vaskehjelp og diamantring.
![]() |
#12 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneNår jeg får gaver så liker jeg at de er til MEG. (Bortsett fra fellesgaver som jeg og mannen får sammen) At mannen gir meg en gave som er minst like mye til han selv som til meg er ikke noe jeg hopper i taket for. Hadde jeg fått vaskehjelp i julegave så skulle jeg kjøpt han en ny mascara i bursdagspresang |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneMen hvis mannen synes det er rent nok og selv mener at vaskehjelp ikke er nødvendig, men gir meg det i gave fordi han vet at JEG ønsker meg det, så blir det jo en gave til meg. Det er jo det samme som om jeg skulle kjøpe en bok til han. Det kan jo godt hende at jeg leser den boken jeg også når han er ferdig med den. Det betyr jo ikke at det egentlig er en gave til meg selv.
![]() |
#14 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneVisst jeg var din kone, hadde jeg satt umåtelig stor pris på å sett denne vaskehjelpen gjøre rent hele huset før jul, mens jeg ble servert ett stort glass rødvin, og kunne nyte synet fra sofakroken.
![]() |
![]() |
#15 |
På (opp?)tur
|
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
Jeg ville gjerne hatt en sånn en |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() |
#18 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min koneHvis jeg bodde på 78m2, hadde jeg vasket selv. Det gjør jeg forsåvidt nå også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Textrovert
|
Jeg bor på tilsvarende kvadrat, men vasker ikke selv. Jeg fatter ikke hvorfor hovedinnlegger blir gjort sånn narr av. Nå har vi vaskehjelp, men det var veldig vanskelig å finne. Vi slet lenge. I den perioden, hadde min mann funnet en vaskehjelp og overrasket meg med det i julegave, hadde jeg blitt veldig glad.
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|