|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Creepy, vemmelig film, men også helt fantastisk! For en rolleprestasjon, og for en stemning - filmen har satt spor i meg i alle fall!
![]() |
#82 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg har ikke vært litt fristet til å se Black Swan tidligere, men nå har dere vekket nysgjerrigheten min
![]() |
#83 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Forrige mandag var jeg og så Svanesjøren på Operaen i Oslo, der ble Black Swan nevn av hun som fortalte om forestillingen. Hun likte filmen.
![]() |
#84 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg så den også i helga, etter deres anbefalinger, og likte den veldig godt! Både det ekle og resten, også fant jeg også ut at ballett kan jo faktisk være ganske fint! Jeg er liksom ikke så finkulturell egentlig, men dette var jo vakkert. På en litt nifs måte.
![]() |
#86 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Black Swan krever jo litt erfaring for å forstås. Det er ingen "dansefilm" som så mange andre. Det handler om å bli psykisk syk. Jeg viser mye variert til ungene, men jeg tror ikke denne vil være verken interessant eller aktuell på mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?
Absolutt ikke, uten at jeg vet hva du mener med en "typisk mannefilm". Både jeg og Høvdingen likte den veldig godt, det er rett og slett en sår historie, veldig fint fortalt.
Ingen av dem er dansefilmer jeg ville anbefalt noen som var interessert i dans, om det er den type film man er ute etter. Det finnes jo faktisk gode dansefilmer der ute, man trenger ikke se søppel.
![]() |
#88 |
flisespikker
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?The Wrestler er ikke "typisk" noe som helst, egentlig - den handler riktignok om en mann, og den appellerer kanskje mer til (mange) menn enn det (mange) "damefilmer" gjør, men noen "mannefilm" vil jeg absolutt ikke kalle den. Den var veldig, veldig fin.
![]() |
#89 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det var da et ufint svar på et forsøk på å være hjelpsom. Det finnes så klart mange dansefilmer, og hva man vil like vil vel avhenge av om det var ballett spesifikt man ønsket, eller dans og drama og et ungdommelig tilsnitt. Begge disse filmene har litt drama, litt romantikk, fin musikk og happy ending, og for noen som står i startgropa til ungdomslivet så kan jo det være et alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
Ny film: (Kilde: youtube.com) Klassiker: The Red Shoes Åttitallsmimring: Dirty Dancing Flash Dance Footloose Ny ungdomsfilm med dans: Footloose - nyinnspillingen Annet: Moulin Rouge (ene og alene på grunn av tangoscenen, alt annet er en bonus) Det hender også at hovedscenen på NRK viser noen ganske flotte danseforestillinger.
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg og mannen gav også opp etter en halvtime.... helt forferdelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Da har vi endelig fått sett denne filmen og vi synes den bare var ... RAR! Og så sluttet den så brått.
![]() |
#95 |
Introvert optimist
|
![]() |
|
|